بیانیه هیات رزمندگان اسلام شهرستان دزفول به مناسبت 13 آبان

خانه / استان ها / بیانیه هیات رزمندگان اسلام شهرستان دزفول به مناسبت 13 آبان

بیانیه هیات رزمندگان اسلام شهرستان دزفول به مناسبت 13 آبان

هیئت رزمندگان اسلام شهرستان دزفول به مناسبت 13 آبان روزملی استکبارستیزی بیانیه ای صادر کرد.
متن بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«الَّذینَ آمَنُوا یقاتِلُونَ فی سَبیلِ اللَّهِ وَ الَّذینَ کَفَرُوا یقاتِلُونَ فی سَبیلِ الطَّاغُوتِ فَقاتِلُوا أَوْلِیاءَ الشَّیطانِ إِنَّ کَیدَ الشَّیطانِ کانَ ضَعیفاً» (آیه 76 سوره نساء)
(کسانی که ایمان دارند در راه خدا پیکار می‌کنند و آنها که کافرند در راه طاغوت. پس شما با یاران شیطان پیکار کنید زیرا نقشه شیطان ضعیف است)
امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار همچنان به توطئه علیه ملت بزرگ ایران مشغول است. سیزده آبان 97 ویژگی دیگری، علاوه بر رخدادهای تاریخی گذشته دارد و آن آغاز بازگشت تحریم‌های آمریکا است؛ تحریم‌هایی که حتی پس از برجام هیچ‌گاه برداشته نشده بود که اکنون دوباره بازگردد. امروز ملت و مسئولین ایران اسلامی هدف جنگ اقتصادی و به موازات آن هدف یک جنگ تمام عیار روانی می‌باشند. از این رو هوشیاری و بصیرت و تکیه به توان ملی برای فائق آمدن آن لازم است.
دراین بیانیه آمده است:امروز هم که انقلاب اسلامی علی‌ر‌غم همه دشمنی‌ها با اتکا به عنایات خداوند متعال و استعانت از روح مطهر شهدا و رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» قله‌های عزت و افتخار را یکی پس از دیگری فتح می‌کند و در عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به الگوی سایر ملل آزدیخواه و عدالت جو تبدیل شده است، هنوز هم مانند گذشته و بیشتر از قبل، دشمنی با آمریکا و مخالفت با سیاست‌های استعماری این دولت مستکبر در همه عرصه‌ها را تکلیف قطعی خود می‌داند.
ما هیئت رزمندگان اسلام شهرستان دزفول ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و پاسداشت حرکت انقلابی تسخیر لانه جاسوسی بر استمرار مقابله هوشمندانه با دشمنی‌های نظام مستکبر آمریکا تاکید نموده و عهدمی بندیم دراستمرار این راه، لحظه‌های غفلت نورزیم.
روابط عمومی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان دزفول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *