بیست و هفتمین نشست هم اندیشی خطبا مرتبط با هیات رزمندگان اسلام در قم

خانه / اختصاصی هیأت / بیست و هفتمین نشست هم اندیشی خطبا مرتبط با هیات رزمندگان اسلام در قم

بیست و هفتمین نشست هم اندیشی سخنرانان مرتبط با هیات رزمندگان در دارالقرآن علامه طباطبایی شهر قم با حضور مسئولین و معاونین ستاد مرکزی هیات رزمندگان و مشارکت بالغ بر 100 نفر از سخنرانان مرتبط با هیات رزمندگان در روز دوشنبه مورخ 29 آبانماه 1402 برگزار گردید در آغاز این نشست پس از تلاوت کلام الله مجید ،پخش سرود جمهوری اسلامی ، جناب حجت الاسلام مجتبی سفیدی به عنوان معاون آموزش هیات رزمندگان ، مدیر و مسئول اجرای نشست هیات رزمندگان ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از میهمانان نگاهی در خصوص فلسفه تشکیل این نشست بیان فرمودند.

پس از آن حجت الاسلام و المسلمین کلاته مدیر موسسه خطابی امیر بیان و تشکل فراگیر تبلیغ، محتوای تبلیغی خود را در خصوص پسا جنگ مقاومت و غزه و پیوند آن با مباحث فاطمیه ارائه نمودند. در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلین سید حسین مومنی استاد حوزه علمیه قم اظهار داشت. سخنرانان در ایام فاطمیه به تبیین مباحث در نحکیم خانواده و انس با قرآن بپردازد.

متن کامل استاد مومنی در این نشست  B2n.ir/p58925

در ادامه حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی عضو هیات علمی هیات رزمندگان با اشاره به سیره حضرت زهرا در دفاع از مظلومان و مقابله با ظالمان بر لزوم استفاده از ظرفیت منابر برای تبیین سیره دفاعی حضرت زهرا از مظلومان و مقابله با ظالمان تاکید کرد.

متن سخنرانی استاد رفیعی در این نشست https://rasanews.ir/00388c

سپس ذاکر اهل بیت حاج امیر نعیمی به ذکر توسل پرداختند و حاضرین را مستفیض نمودند. در پایان این نشست آیت الله میر باقری نکاتی در مورد لزوم ارتقای سطح ادراک عامه مردم و نخبگان از درگیری حضرت زهرا با دشمنان بیان فرمودند.

متن سخنرانی ایشان در این تشست https://rasanews.ir/00388Y 

 

فاطمیه خانواده نشست

آیت الله میرباقری

حجت‌الاسلام رفیعی

بیست و هفتمین نشست خطبا و سخنرانان

خطبا هیات رزمندگان رفیعی مومنی فاطمیه

 

 

eheyat

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *