تبریک روز خبرنگار (خبرنگاران هنرمندند/ قلم خبرنگار در راه مقابله با توطئه دشمنان بچرخد)

خانه / استان ها / تبریک روز خبرنگار (خبرنگاران هنرمندند/ قلم خبرنگار در راه مقابله با توطئه دشمنان بچرخد)

امام جمعه سمنان گفت: خبرنگاران هنرمندان اجتماعی محسوب می‌شوند و قلم خبرنگار باید در راه مقابله با توطئه دشمنان بچرخد.
آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم و مسئولان در میعادگاه نماز جمعه سمنان برگزار شد، فرارسیدن 17 مردادماه، سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار را تبریک گفت.

وی تصریح کرد: گرامیداشت شهید و شهادت امری ضروری و مهم بوده و باید همواره در دستور کار قرار گیرد؛ شهید صارمی از جان خود برای دفاع از اسلام گذشت.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: خبرنگاران هنرمندان جامعه امروز محسوب می‌شوند و بسیار مورد احترام و بااهمیت هستند.

شاهچراغی ادامه داد: رسالت خبرنگاران در برهه کنونی، فعالیت جهادی در راه اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی است که باید با قلم خود و انتشار اخبار مستند در راه گام بگذارند.

امام جمعه سمنان بیان کرد: قلم خبرنگاران به‌خصوص در شرایط حساس کنونی باید در مسیر ترویج مبانی اسلامی و مقابله با توطئه دشمنان بچرخد و این بسیار مهم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان همچنین گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی از راه فرهنگ به ما هجوم می‌آورند و باید در این بخش با قدرت وارد شویم؛ گزینه فرهنگی امروز جای گزینه نظامی را گرفته است.

شاهچراغی ادامه داد: فعالیت‌های متعددی در بخش فرهنگی و جنگ نرم از سوی دشمنان علیه کشور در دستور کار قرار گرفته که برای آن هزینه می‌شود و در این بخش باید قوی و هنرمندانه وارد شد.

وی افزود: دشمن در برهه کنونی به دنبال همراه سازی جامعه با خود است و پس از مذاکرات هسته‌ای می‌داند که تهدید ایران با گزینه نظامی اثری منفی برایش خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *