تشییع و خاک‌سپاری یک شهید گمنام دیگر در سمنان

خانه / استان ها / تشییع و خاک‌سپاری یک شهید گمنام دیگر در سمنان

فرماندار سمنان از تشییع و خاک‌سپاری یک شهید گمنام دیگر در سمنان خبر داد.

سیدعباس دانایی از برگزاری نشست هماهنگی تشییع این شهید والامقام در فرمانداری سمنان خبر داد و اظهار کرد: این شهید گمنام روز سه شنبه پیش‌رو، همزمان با شهادت امام صادق(ع) در حسینیه نیروی انتظامی سمنان به خاک سپرده می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه همه ما مدیون شهدای انقلاب اسلامی هستیم، تصریح کرد: حضور در آیین‌های بزرگداشت و مراسم‌های تشییع و خاک‌سپاری شهدا یک وظیفه دینی و ملی است.

فرماندار سمنان با اذعان به اینکه شهدا ، جان خود را در راه استقرار آموزه‌های دینی و دفاع از میهن اسلامی‌مان فدا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه استان سمنان همواره در آیین‌های مرتبط با شهدای هشت سال دفاع مقدس حضوری قدرشناسانه و ستودنی داشته‌اند.

وی از مردم سمنان به عنوان مردمی شهیدپرور یاد کرد و یادآور شد: این استان در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی 3000 شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب کردند.

دانایی،به برخی برنامه‌های تشییع شهید گمنام در سمنان اشاره و اضافه کرد: آیین وداع با این شهید گمنام روز دوشنبه در مسجد المهدی سمنان برگزار می‌شود.

فرماندار سمنان با اشاره به تشییع پیکر مطهر این شهید در روز سه‌شنبه 20مردادماه جاری افزود: پیکر پاک این شهید والامقام ساعت 9 صبح از معراج شهدای سمنان واقع در ضلع جنوبی میدان سعدی آغاز و پس از تشیع پیکر این شهید والامقام در حسینه نیروی انتظامی آرام می‌گیرد.

دانایی، ادامه داد: آیین ختم این شهید بزرگوار عصر 20 مردادماه در مسجد المهدی سمنان و یادبود وی نیز روز پنج‌شنبه در حسینیه شهدای نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *