تشییع پیکر ۸ شهید شناسایی‌شده غواص در ۷ شهر مازندران

خانه / مطالب و رویدادها / تشییع پیکر ۸ شهید شناسایی‌شده غواص در ۷ شهر مازندران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از تشییع پیکرهای ۸ شهید شناسایی‌شده غواص در نیمه دوم مرداد ماه امسال در ۷ شهر مازندران خبر داد

مدیرکل بنیاد شهید مازندران خبر داد

تشییع پیکر ۸ شهید شناسایی‌شده غواص در ۷ شهر مازندران

شهید

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از تشییع پیکرهای ۸ شهید شناسایی‌شده غواص در نیمه دوم مرداد ماه امسال در ۷ شهر مازندران خبر داد.

عباس‌علی رضایی, اظهار داشت: پیکرهای 8 شهید شناسایی شده دوران دفاع مقدس از 14 تا بیست مردادماه در 7 شهرستان مازندران تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

وی افزود: پیکر مطهر یک شهید غواص در شهرستان ساری و پیکر یک شهید در بهشهر تشییع می‌شود.

shahid ghavas

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به تشییع پیکر 2 شهید غواص در شهرستان آمل، تصریح کرد: شهرستان‌های بابل، فریدون‌کنار، نوشهر و چالوس نیز میزبان پیکرهای پاک شهدای غواص هستند.

رضایی از آغاز مستندسازی پیکرهای شهیدان شناسایی شده از هفته آینده در استان با همکاری شبکه تبرستان و بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان خبر داد و گفت: پیکرهای شهدای غواص 14 مردادماه وارد مازندران می‌شود.

وی, مراسم تشییع پیکرهای شهدای غواص و گمنام را 14 تا بیستم مردادماه اعلام کرد و افزود: پیکر مطهر 22 شهید گمنام به‌همراه پیکرهای 8 شهید شناسایی شده در شهرهای مازندران تشییع می‌شود.

رضایی با بیان اینکه پیکرهای 2 شهید در حسینیه عاشقان کربلای مازندران خاک‌سپاری می‌شود، افزود: پیکرهای 13 شهید گمنام نیز پس از تشییع در مازندران برای خاک‌سپاری عازم استان گلستان می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *