تقدیم بسته های معیشتی،گوشت و مرغ در شهرکرد + تصویر

خانه / استان ها / تقدیم بسته های معیشتی،گوشت و مرغ در شهرکرد + تصویر

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، از استمرارکمک های مومنانه ازمسجدجامع شهرکرد با کمک خیرین به نیازمندان در بهار طبیعت و بهار قرآن خبر داد.

کمک های مومنانه در بهار طبیعت و بهار قرآن؛

تقدیم بسته های معیشتی،گوشت و مرغ در شهرکرد

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، از استمرارکمک های مومنانه از مسجدجامع شهرکرد با کمک خیرین به نیازمندان در بهار طبیعت و بهار قرآن خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مرتضی سجادی عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، با تبریک بهار طبیعت و بهار قرآن گفت: همزمان با بهار طبیعت و بهار قرآن، ماه مبارک رمضان 100بسته معیشتی،  ارزش ریالی هر بسته معیشتی معادل 400 هزار تومان بود که با کمک های ارزشمند مردم عزیز و خیرین ارجمند40 میلیون تومان تقدیم ایتام،نیازمندان شد.

جانشین پایگاه شهدا مسجدجامع شهرکرد، به ذبح گوسفند و توزیع مرغ اشاره کرد و افزود: با ذبح یک راس گوسفند 25 بسته گوشت گرم و نیز 105 عدد مرغ تقدیم ایتام و نیازمندان شد.

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، به پخت و توزیع غذای گرم برای افطاری اشاره کرد و گفت: 300 پرس غذای گرم برای افطاری تقدیم ایتام و نیاز مندان شد.

سجادی، با تجلیل از سخاومندان عزیز و خیرین ارجمند گفت: در این مرحله از کمک های مومنانه مبلغ در لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی در رزمایش مومنانه، کمک های مومنانه مبلغ 77میلیون 197هزار و پانصدهزار تومان هزینه شد و به یاری خداوند سبحان همچنان کمک به ایتام و نیازمندان ادامه دارد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: توسلی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *