جزخوانی و تفسیر قرآن در حسینیه گلزار شهدای اشکفتک + تصویر

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / جزخوانی و تفسیر قرآن در حسینیه گلزار شهدای اشکفتک + تصویر

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک گفت: همزمان با ماه نزول قرآن مراسم جزخوانی و تفسیر قرآن مجید در حسینیه گلزار شهدا برگزار می شود.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک خبر داد؛

جزخوانی و تفسیر قرآن در حسینیه گلزار شهدا

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک گفت: همزمان با ماه نزول قرآن مراسم جزخوانی و تفسیر قرآن مجید در حسینیه گلزار شهدا برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک حلول سال جدید، تفارون بهار طبیعت با بهار قرآن را تبریک گفت.

یوسف سلیمانی منفرد افزود: مراسم جزخوانی و تفسیر قرآن مجید ویژه ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت 17 به همت هیأت رزمندگان اسلام و خانه قرآن و عترت شهدای اشکفتک برگزار می شود.

وی ادامه داد: اکنون که بهار طبیعت و بهار قرآن همگام شده و جسم و جان خوش سلیقگان عالم را می نوازند و تکاپوی طبیعت با یاد و ذکر حق گره خورده و ذکر معاد و معاش هر دو سر به سر گشته اند، جلسه تفسیر قرآن به همراه نماز جماعت مغرب و عشا در کنار تربت پاک شهدای خطه اشکفتک برگزار می شود.

سلیمانی منفرد، گفت: در این مراسم معنوی به توفیق و لطف الهی، شرکت کنندگان از تفسیر حجه الاسلام و المسلمین محسن رییسی مدرس سطح عالی حوزه، مفسر، موفق به تالیفاتی چند و منعم به طبع هنر، بهرمند خواهد شد.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک از همه عزیزان برای شرکت در این جمع روحانی دعوت به عمل آورد.

وی همچنین از کمک های مومنانه در سال جدید و مراسم تحویل سال 1402 در حسینیه گلزار شهدا غرب شهرکرد با اجرای مراسم دعا و توسل به اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام با حضور اقشار مختلف مردم خبر داد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: سجاد بیاتی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *