جشن تکلیف برای 60نفر از پسران در حسینیه گلزار شهدا اشکفتک + تصویر

خانه / استان ها / جشن تکلیف برای 60نفر از پسران در حسینیه گلزار شهدا اشکفتک + تصویر

همزمان با اعیاد شعبانیه مراسم جشن تکلیف برای 60نفر از پسران به سن تکلیف رسیده در حسینیه گلزار شهدا اشکفتک برگزار شد.

در حسینیه گلزار شهدا اشکفتک برگزار شد؛

مراسم جشن تکلیف برای 60نفر از پسران

همزمان با اعیاد شعبانیه مراسم جشن تکلیف برای 60نفر از پسران به سن تکلیف رسیده در حسینیه گلزار شهدا اشکفتک برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک با تبریک اعیاد شعبانیه ، خجسته میلاد سراسر نور آخرین ذخیره الهی، حضرت اباصالح المهدی ارواحنافداه گفت: مراسم جشن تکلیف شصت نفر از پسران در کنار قبور مطهر شهدا با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی برگزار شد.

یوسف سلیمانی منفرد، استقبال از نوجوانان به سن تکلیف رسیده با تقدیم شاخه گل، تلاوت کلام الله مجید توسط یکی از همین عزیزان، خیر مقدم و تشریح برنامه توسط مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک، انجام مسابقه و هدیه به نفرات برتر، مولودیه خوانی،تقدیم هدایای تهیه شده به این عزیزان و قرائت دسته جمعی میثاق نامه تکلیف تولد معنوی، را از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه عنوان کرد.

وی ادامه داد: پس از اتمام برنامه نوجوانان عکس دسته جمعی گرفتند و هر کدام از این عزیزان یک شهید را به عنوان دوست خود انتخاب کردند و گلهای خود را برروی قبور شهدا گذاشتند.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک ادامه داد: در این مراسم به هر نفر از نوجوانان شرکت کننده در جشن تکلیف، هدیه ای شامل: یک جلد قرآن مجید،رساله آموزشی مخصوص پسران، کتاب سرود حماسه ها،کتابچه آموزش وضو و نماز،یک عدد عطر،جانماز ، مهر و تسبیح، کتاب راهیان نور،  تصویر سازی دیجیتال سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، تصویر سازی دیجیتال یامهدی و نیز نمک متبرک حضرت امام رضا علیه السلام، تقدیم شد.

همچنین در این مراسم معنوی و با شکوه حجت الاسلام آقابابایی با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امروز شاهد برگزاری مراسم جشن تکلیف جمعی از پسران هستیم؛ عزیزانی که به سن تکلیف شرعی رسیده‌اند، در این روز و در این جشن مبارک با خدای خود عهد و پیمان می‌بندند تا دستورات دین مبین اسلام عمل کنند.

کارشناس مسایل مذهبی ادامه داد:مراسم جش تکلیف یکی از خاطره‌انگیزترین و موثرترین رویدادهایی هر فردی است که باید با خاطره‌ای خوش آغاز شود تا ماندگاری آن نیز دوام زیادی داشته باشد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس:  سجاد بیاتی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *