جشن دهه کرامت در مسجد جامع شهرکرد + تصویر

خانه / استان ها / جشن دهه کرامت در مسجد جامع شهرکرد + تصویر

در جشن دهه کرامت در مسجد جامع شهرکرد بیان شد: انتخابات حماسی و انتخاب اصلح، تضمین کننده اقتدار، امنیت است

همزمان با اعیاد و موالید دهه کرامت و در آستانه انتخابات 28خرداد1400 مراسم جشن ، سخنرانی و مولودیه خوانی با رعایت اصول بهداشتی همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهرکرد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در ششمین شب از این مراسم حجت الاسلام دکتر سید مهدی هاشمی با تبریک اعیاد و موالید دهه کرامت به بیان بخشی از فضایل حضرت معصومه عليها السلام پرداخت و گفت: حضرت فاطمه معصومه عليها السلام پرورش يافته دامان عصمت و طهارت است.

کارشناس مسایل مذهبی ادامه داد: حضرت فاطمه معصومه عليها السلام از همان اوان كودكي، تحت تعليم و تربيت حضرت امام موسي كاظم عليه السلام و حضرت امام رضا عليه السلام قرار گرفت و از جهت شخصيت فردي و كمالات روحي، به آنجا رسيد كه شيخ عباس قمي درباره اش مي گويد” افضل دختران موسي بن جعفر عليه السلام، سيده جليله معظمه، فاطمه بنت موسي عليه السلام، معروف به حضرت معصومه عليها السلام، است”.

وی ادامه داد: شيخ محمّد تستري فضيلت آن حضرت را دربين فرزندان حضرت امام موسی كاظم عليه السلام، غير از حضرت امام رضا عليه السلام، بي نظير دانسته و می گوید”در ميان فرزندان حضرت امام موسي كاظم عليه السلام با آن همه كثرتشان، بعد از حضرت امام علی بن موسی الرضا عليه السلام، كسي هم شأن حضرت معصومه عليها السلام نيست.

حجت الاسلام دکتر هاشمی گفت: اولين فضيلت آن حضرت، اين است كه دختر، خواهر و عمه وليّ خدا  است، چنان كه در زيارت نامه آن حضرت تصريح شده است. در زيارت نامه حضرت فاطمه معصومه عليها السلام، حضرت به عنوان دختر پیامبر اعظم صلي الله عليه وآله وسلم، دختر حضرت فاطمه زهرا عليها السلام، دختر حضرت خديجه عليها السلام … معرفي شدند.

کارشناس مسایل مذهبی در ادامه  سخنانش به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات 28خرداد 1400 اشاره کرد و ادامه داد: حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات ۱۴۰۰ و انتخاب اصلح، موجب تولید قدرت برای نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود.

وی برگزاری انتخابات را همواره برای نظام مقدس جمهوری اسلامی یک افتخار دانست و گفت: انتخابات حماسی ، پرشور و مشارکت بالای مردم، همراه با انتخاب اصلح،  اقتدار، امنیت و آینده کشور را تضمین می کند و هرچه انتخابات با اقبال عمومی بیشتر مردم همراه باشد، آثار و برکات بیشتری را برای کشور و ملت دارد.

حجت الاسلام دکتر هاشمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی گفت: علاج دردهای مزمن کشور، مشکلات و برخی از نارضایتی های موجود، در انتخابات پرشور، حضور حداکثری آحاد مردم و انتخاب اصلح و مناسب در انتخابات است.

اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و اجرای مولودیه خوانی و همخوانی نوجوانان مداح از دیگر برنامه های این مراسم بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: محمد حسین توسلی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *