اسوه ی صبر و استقامت

جشن میلاد حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) در دزفول برگزار شد

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / جشن میلاد حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) در دزفول برگزار شد

مسئول هیأت رزمندگان اسلام واحد پیروان عترت خواهران  شهرامام(ره) شهرستان دزفول درگفت وگویی افزود: همزمان با فرارسیدن پنجم ماه جمادی‌الاول سالروز ولادت با سعادت شیرزن قهرمان واقعه کربلا، حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار؛ جشن‌بزرگ و ویژه برنامه‌ باشکوهی دراین شهرولایتمدار برگزارمی‌شود.

وی اظهارداشت: در ویژه ‌برنامه‌های میلاد فرخنده عقیله بنی‌هاشم(ع)، عمه سادات، حضرت زینب کبری(س) و گرامیداشت روز پرستار که روز سه شنبه ۳ بهمن ماه ۹۶ از ساعت ۱۵ بهمن ماه برگزار می‌شود در این جشن  برادربسیجی وفرمانده  مدافع حرم برادرماندنی در خصوص نقش  مدافعان حرم حضرت زینب کبری(س) در وقایع مختلف  به ایراد سخن می‌پردازد.

مسئول هیات رزمندگان اسلام واحد پیروان عترت خواهران  شهرامام (ره) شهرستان دزفول درادامه افزود: همسران جانبازان پیروان راستین مکتب زینبی هستند، ایشان با ایثار و صبر و استقامت خویش رسالت سنگین پرستاری از یادگاران هشت سال دفاع مقدس را عهده دار بوده و خود از مروجان فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

افرا زاده گفت: همسران جانبازان در طول دوران دفاع مقدس با صبر و شکیبایی و ایثار، مردان خویش را روانه جبهه های حق علیه باطل کردند و بعد از آن در طول دهه های گذشته با همان روحیه ایثار رسالت پرستاری از جانبازان را عهده دار شدند و به عنوان الگوهای شایسته پرستاری هستند.

وی با بیان اینکه؛ بصیرت عمیق و صبر بر مصائب و ولایت مداری ویژگهای ارزشمند این بانوی بزرگوار اسلام است، اظهار داشت: حضرت زینب(سلام ا… علیها) بعد از مادر گرامی اش حضرت صدیقه طاهره(سلام ا… علیها)، الگویی جامع برای همه زنان و دختران ما و به ویژه جامعه فداکار پرستاری می باشد و الگو قرار دادن این بانوی بزرگوار در مسیر زندگی یک افتخار و  منجر به سعادت دنیوی و اخروی است.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام واحد پیروان عترت خواهران شهرامام(ره) شهرستان دزفول گفت: دراین ویژه برنامه‌ مولودی خوانی مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) عباس قربان زاده به مولودی‌خوانی و مدیحه‌سرایی می‌پردازد.

وی درپایان با اشاره به اینکه ازهمسران جانباز وپرستاران بخش مرکزی شهرستان دزفول دراین جشن تجلیل خواهدشد،اضافه کرد: اهدا جوایز به قید قرعه به دختران و زنانی که نامشان زینب باشد، جایزه اهدا می گردد.

انتهای مطلب/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *