جشن میلاد فاطمه ی معصومه (س) و روز دختر در سمنان

خانه / استان ها / جشن میلاد فاطمه ی معصومه (س) و روز دختر در سمنان

مراسم میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) در هیأت عاشقان ثارالله(ع) به همّت واحد عترت، خواهران هیأت رزمندگان اسلام شهرستان سمنان برگزار گردید.

مراسم میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) در هیأت عاشقان ثارالله(ع) به همّت واحد عترت، خواهران هیأت رزمندگان اسلام شهرستان سمنان برگزار گردید.

سرکار خانم عباسی استاد حوزه و دانشگاه در سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) با عنایت به برکات دهه ی کرامت در سخنانی پیرامون شخصیت و زندگی فاطمه ی معصومه(س) افزود : از اول ذیقعده تا یازدهم این ماه که سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) را دهه کرامت نامیدند که انشاالله از کرامات این حضرات استفاده کامل ببریم.حضرت معصومه(س) توانست مراتب ایمان را طی کند و به درجات بالای تقوا دست یابد و الگوی پاکی و عفاف گردد. او در دوران حیات خویش را در فضایل و کمالات اخلاقی طی نمود. تا آنجا که پس از وفاتش بنابر روایات ائمه دین (ع) زیارت قبر مطهرش از ثواب فراوان برخوردار گردید. امام صادق (ع)، امام رضا (ع) و امام جواد (ع) فرمودند: همانا پاداش زیارت فاطمه معصومه (س) در قم بهشت است. از حضرت معصومه(س) نقل شده است که فرمودند: پدرم امام کاظم (ع) فرمود: قم مرکز شیعیان ماست.

بعد از مراسم جلسه هم اندیشی با خواهران جوان هیأت به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شد. در این جلسه برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های هیأت بحث و تبادل نظر شد.

3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *