جشن میلاد همزمان با هفته وحدت دربام ایران+ تصویر

خانه / استان ها / جشن میلاد همزمان با هفته وحدت دربام ایران+ تصویر

مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم  و رییس مذهب شیعه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته وحدت مراسم جشن میلاد پیامبر اعظم (صلوات الله علیه وآله وسلم) و حضرت امام جعفرصادق علیه السلام در سطح استان چهارمحال و بختیاری برگزاری شد.

همزمان با هفته وحدت مردم ولایتمدار استان،درمراسم جشن خجسته میلاد خاتم الانبیاء حضرت محمد مصطفی صلوات الله علیه وآله وسلم و ولادت باسعادت بنیانگذار فقه جعفری،حضرت امام جعفرصادق علیه السلام که به همت هیئات مذهبی ،رزمندگان اسلام وبسیجیان در مساجد، حسینیه ها و امامزادگان برگزارشد ، شرکت کردند.

دراین برنامه های معنوی سخنرانان در شهرها و روستاهای استان ، به بیان سیره و فضائل پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه وآله وسلم و ششمین امام  شیعیان و مداحان اهلبیت عصمت و طهارت هم به مولودیه خوانی پرداختند

این مراسم در شهرکرد به همت شورای هیئات مذهبی شهرستان شهرکرد با حضور آحاد مردم مومن و هیئات مذهبی ، بسیجیان و رزمندگان اسلام در حسینیه اعظم این شهر برگزارشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کیار در این مراسم معنوی با تبریک هفته وحدت و این ایام  فرخنده گفت: نبی گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی صلوات الله علیه وآله وسلم کامل‌ترین نمونه اخلاق بود.

حجت‌الاسلام حسن چراغی با اشاره به  روایتی از حضرت امام علی علیه السلام  افزود: اگر می‌خواهید پیامبر اکرم صلوات الله علیه وآله وسلم را بشناسید بدانید، ایشان همچون طبیبی است که مردم را مداوای اخلاقی می‌کنند.

وی با اشاره به برجسته‌ترین مکارم اخلاقی رسول‌خداصلوات الله علیه وآله وسلم گفت: عقل، علاقه به علم و علم‌اندوزی، جود و بخشندگی، اجتماعی بودن، صبر، شاکر بودن و نرم‌خویی از مهم‌ترین ویژگی‌های اخلاقی پیامبر خاتم است.

حجت‌الاسلام چراغی اظهار داشت: پیامبر اسلام صلوات الله علیه وآله وسلم بهترین الگو برای همه ما هستند و باید در بکوشیم هر چه بیشتر فضائل و مکارم اخلاقی ایشان را در تمام مراحل زندگی خود به کار بگیریم.

اقامه نماز جماعت مغرب وعشاء ،تلاوت آیات نورانی قرآن مجید و مولودی‌خوانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم …

عکاس: محمدمهدی توسلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *