جشن ولادت باسعادت حضرت امام علی علیه السلام لردگان

خانه / استان ها / جشن ولادت باسعادت حضرت امام علی علیه السلام لردگان

۲۰۱۶۰۴۲۰_۲۰۵۴۴۱

جشن ولادت باسعادت حضرت امام علی علیه السلام درمسجدحضرت ابوالفضل شهرخنگ باحضور امام جمعه فلارد لردگان و علاقه مندان به اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛در این مراسم حجت الاسلام  خالدی باتبریک فرخنده میلاد با سعادت مولود کعبه به لزوم بهره مندی بیشتر از ماه شریف رجب تأکید کرد.

امام جماعت مسجدحضرت ابوالفضل شهر مالخلیفه به فضایل اولین امام شیعیان پرداخت و  گفت: حضرت علی علیه السلام  در نهایت ذکاوت ، زیرکی و فهم بود و در فراگیری یاد گیری علم و دانش بسیار تلاش داشت.

وی ادامه داد: آن حضرت شب و روز در محضر نبی گرامی اسلام صلی الله علیه و آله وسلم بود، یک لحظه از آن حضرت جدا نشد و در نهایت سعی و جِدّیت  به مرتبه ای از علم  و دانش رسید که پیامیر اعظم صلی الله علیه و آله وسلم در وصف امام المتقین فرمودند:” اَنَا مَدِینَةُ الْعِلْمِ وَ عَلِیٌّ بابُها…”.

اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء ،تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، مولودیه خوانی و تقدیم هدیه به بیست و پنج نفر از کسانی که نام مبارک علی داشتند، از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه بود.

فلارد

۲۰۱۶۰۴۲۰_۲۱۲۴۰۵  ۲۰۱۶۰۴۲۰_۲۱۱۱۰۳

 انتهای خبر/

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *