جشن ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام در لردگان+تصویر

خانه / استان ها / جشن ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام در لردگان+تصویر

همزمان با اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت فرزند رشید امام حسین علیه السلام  مراسم جشن میلاد در مسجد حضرت ابوالفضل  علیه السلام گرداب سفلی بخش فلارد لردگان برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛دراین مراسم حجت الاسلام بخشایش پور باتبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت علی اکبر علیه اسلام به حاضرین خیر مقدم و از دست اندر کاران برنامه تشکر کرد.

امام جمعه بخش فلارد لردگان اظهار داشت:حضرت علي اکبر علیه السلام  فرزند بزرگ امام حسين علیه السلام  در يازدهم شعبان سال 33 هجري قمري در مدينه ديده به جهان گشود.

وي ادامه داد:حضرت علي اکبر علیه السلام در محضر نورای پدر گرامیش خامس آل عبا علیه السلام شيوه هاي صحيح دفاع از مکتب اسلام ناب و اطاعت از ولایت و امامت و نیز حمايت از آرمان هاي مقدس اسلام  آن را فرا گرفت.

حجت الاسلام بخشایش پور خاطر نشان کردند:ما در زیارت عاشورا می خوانیم ” السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین”منظور از علی بن الحسین حضرت علی اکبر علیه السلام است .

وی افزود:تربيت شايسته حضرت امام حسين علیه السلام سبب شد که حضرت علي اکبر علیه السلام به بهترين صفات کمال آراسته شود.

امام جمعه  فلارد لردگان ادامه داد: حضرت علي اکبر علیه السلام  جواني خوش چهره، زيبا، خوش زبان و دلير بود و از جهت سيرت و خلق و خوي و شباهت رخسار، شبيه ترين مردم به پيامبر اكرم(ص) بود و شجاعت و رزمندگي را ازجدش علي ابن ابي طالب علیه السلام به ارث برده و جامع كمالات، محامد و محاسن بود.

حجت الاسلام بخشایش پور افزود: رابطه سرشار از ادب و احترام حضرت علي اکبر علیه السلام به پدر و علاقه و محبت پدر به فرزند، در همه مراحل زندگي اين دو الگوي فضيلت وجود داشت و نهايت و اوج آن، در صحنه عاشورا ديده مي شود، آن حضرت در روز عاشورا اولين نفر از بني هاشم بود که پس از مبارزه جانانه جام شهادت را نوشید.

وی ادامه داد:حضرت علي اکبر عليه السلام دوران جواني و زندگاني کوتاه خود را در متن حوادثي سپري نمود که هر يک از آن حوادث به نوبه خود در تاریخ ماندگار شد.

حجت الاسلام بخشایش پور حضرت علي اکبر علیه السلام الگوي تمام جوانان عالم،مسلمانان شیعیان بویژه جوانان عزيزایران اسلامی است.

اقامه نماز مغرب و عشاء ، تلاوت آیات نورانی قرآن کریم ، مولودی خوانی ، اهدا جوایز به اسامی علی اکبر ؛ علی  و پذیرایی از دیگر برنامه های این مراسم پر فیض بود .

2

3

4

8

10

6

 انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *