جهان اسلام نسبت به فجایع آل سعود در بحرین ساکت ننشیند

خانه / استان ها / جهان اسلام نسبت به فجایع آل سعود در بحرین ساکت ننشیند

نکونام امام جمعه

امام جمعه شهرکرد  گفت:آن هایی که فکر می کنند با مذاکره و لبخند تهدید را از سَر کشور برداشته اند بسیار اشتباه می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی،با اشاره هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره  شهیدان والا مقام رجایی و باهنر گفت: این ایام فرصت مغتنمی است که دولتمردان به خدمات و فعالیت های خود توجه ویژه ای داشته باشند و مردم را به این خدمات و فعالیت های صورت گرفته توجه بدهند و ارتباط بین دولت و مردم یک ویژگی دیگری به خودش بگیرد.

امام جمعه شهرکرد افزود: این ایام فرصتی است که مردم و دولتمردان هم یک نگاه نقادانه به اقدامات و فعالیت های صورت گرفته بشود و هم در عین حال زیبایی ها و خدماتی که صورت گرفته را نیز مورد تحسین و قدردانی قرار بدهند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با تاکید بر این که دولتمردان در هر مقطع باید انتظارت و ضرورت های  زمان خودشان را به خوبی درک کنند تصریح کرد: راه موفقیت و سربلندی دولت ها آن است که به ضرورت ها و انتظارات هر مقطع به شکل جدی توجه و برنامه ریزی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان تاکیدکرد: اگر امروز اقتصاد مقاومتی به عنوان یک ضرورت پیش پای دولت قرار گرفته و همگان تاکید می گنند که نباید در حاشیه قرار گیرد بر آن است که اگر این ضرورت های زمان در حاشیه قرار بگیرد کشور آسیب می بینندکما این که از به حاشیه رفتن این ضرورت ها  و غفلت از دشمنی دشمنان آسیب هم دیده ایم.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام خاطرنشان کرد: وقتی انقلابی حرکت کردن و روحیه جهادی داشتن و کارها را با روحیه انقلابی و جهادی پیش بردن در یک مقطعی بیشتر اقتضاء می کند طبیعی است که  دولتمردان هم باید خیلی بیشتر به این معنا توجه کنند و کارها را با روحیه انقلابی پیش ببرند

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر این که تحلیل ها و موضع گیری ها دولتمردان ما نباید ناشی از نفوذ دشمن باشد تاکیدکرد: دولتمردان اداره کننده امور و خواص جامعه هستند بنابراین باید مراقب باشند که خدایی نخواسته تحلیل ها تحت تأثیر نفوذ دشمن قرار نگیرد و به گونه ای نشود که تحلیل مسئولان ما متناسب به خواست و اراده دشمن پیش برود که اگرخدایی نخواسته مسئولان حرف دشمن را بزنند قطعا تأثیر بزرگ و عمیق و فاجعه باری بر روی بدنه نظام و کشور خواهد گذاشت.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام مسائل  فرهنگی را جزو الویت های برنامه های همه دولت ها دانست و تاکید کرد:در یک مقاطعی که دشمن تلاش بیشتری برای به ابتذال کشیدن فرهنگ جامعه دارد و می کوشد که فرهنگ ابتذال را بر جامعه حاکم  و فرهنگ اسلام ناب را تحریف کند در آن مقاطع دولتمردان باید الویت را به مسائل فرهنگی و مبارزه با فساد بدهند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: اگر خدایی نخواسته در آن مقطعی که دشمن همه تلاش خودش را برای ترویج ابتذال و بی بندباری به کار گرفته چند مسئول هم در دولت  با دشمن همراه شوند و ابتذال و بی بندباری را در کشور ترویج کنند چه بر سر کشور خواهد آمد قطعا فاجعه ای عظیم برای کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در ادامه همچنین به موضوع سیاست خارجه و دشمنی های بزرگ در منطقه اشاره کرد و گفت:  در راس همه این دشمنی ها آمریکا است که  داعش را با کمک آل سعود خائن پرورش داده و به جان جهان اسلام انداخته اند.

نماینده ولی فقیه در استان به وضعیت اسف بار مردم مسلمان بحرین اشاره کرد و گفت: امروز به شدت در بحرین  بر مسلمانان سخت می گذرد و شیخ عیسی قاسم رهبر انقلابی و مجاهد بحرین فریاد و  استغاثه اش بلند است و  از مسلمانان جهان  درخواست کمک می کند چرا که  همه ارزش های دینی و اسلامی اعم از نماز های جمعه و جماعت و دین داری و ارزش های اسلامی و هر گونه اجتماعات دین داری مردمی و حتی اعمال فردی و شخصی مردم تعطیل و در معرض خطر و آسیب جدی قرار گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام خاطرنشان کرد:متاسفانه با هدایت و اشراف آل سعود خائن به سرکردگی آمریکای جنایت کار، علمای بزرگ و انقلابیون بحرین دستگیر شده اند و به زندان افتاده اند و وضع اسف باری را در بحرین شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر این که جهان اسلام نباید نسبت به این فجایع  بی تفاوت و ساکت باشد تاکیدکرد: جهان اسلام  به گونه ای عمل نکنند که آمریکایی ها احساس کنند هر کاری که بخواهند در جهان اسلام  می توانند انحام بدهد و اسلام را مورد بدبینی و تفرقه قرار بدهد و مسلمان هم در برابر آن ها بی تفاوت  و نظاره گر باشند بلکه علما و مراجع و مردم هر کس به هر نحوی که می تواند باید اعتراض خودش را به گوش جهانیان برسانند

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با بیان این که متاسفانه در واویلای جنایت آفرینی استکبار جهانی در منطقه همچنان برخی ها به آمریکا دل خوش کرده اند تصریح کرد:همه می دانند که این فجایع و جنایت آفرینی ها در منطقه و جهان تحت اشراف و تدبیر آمریکایی ها و سازمان جاسوسی و هم پیمانان استکبار جهانی  رخ می دهد و تلاش می کنند روز به روز بر دامنه این فجایع بیفزایند اما در چنین شرایطی برخی ها همچنان به مذاکره با آمریکا ها  دل خوش هستند و خیال می کنند که با لبخند زدن به آن ها می توانند گره ای از مشکلات کشور باز می شود.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: دلداگی به آمریکا و دل بستن به مذاکرات در شرایطی که فاجعه آفرینی آمریکایی ها در بحرین و کشورهای اسلامی بی داد می کند، رسوایی است.

نماینده ولی فقیه در استان به روز صنعت دفاعی اشاره کرد و گفت: در اسلام به همان میزان که منطق و مذاکره وجود دارد بر ایستادگی و مجهز شدن در برابر دشمنان و تقویت بنیه دفاعی نیز تاکیدشده است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام خاطرنشان کرد: نمی دانم چه شده است  که برخی ها برنامه های قرآن را که عزت و اقتدار به جامعه اسلامی می بخشد را پشت سر و در حاشیه قرار می دهند و تلاش می کنند که همه مشکلات کشور را  با لبخند و در قالب مذاکره حل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان تاکیدکرد: مذاکره خوب است اما مذاکره با چه کسی؟ با کسانی که اصلا مذاکره سرشان نمی شود؟ آمریکایی ها مذاکره را هم میز تهدید قرار می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام تاکیدکرد: در برابر این ها تنها و تنها زبان قدرت ملی و قدرت ایمانی و قدرت دفاعی و قدرت پیوند امام و ولایت با امت قدرت است که می تواند این ها را تسلیم کند و این ها هم قدرت کمکی نیست و ما این قدرت را تجربه کردیه ایم و با همین اقتدار ۳۸ سال از کشور صیانت کردیم.

امام جمعه شهرکرد افزود: آن هایی که فکر می کنند با مذاکره و لبخند تهدید را از سَر کشور برداشته اند بسیار اشتباه می کنند بلکه مذاکره و نشان دادن قدرت مذاکره به جای خود اما اقتدار و عزت درونی در سایه مذاکره حاصل نشده و نخواهد شد

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *