حجت‌الاسلام طائب: شهید آیت الله رئیسی در مسیر زمینه سازی برای ظهور حرکت کردند

خانه / اختصاصی هیأت / حجت‌الاسلام طائب: شهید آیت الله رئیسی در مسیر زمینه سازی برای ظهور حرکت کردند

حجت‌الاسلام طائب: شهید آیت الله رئیسی در مسیر زمینه سازی برای ظهور حرکت کردند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: شهید آیت الله رئیسی در مسیر مقابله با استکبار و جریان زمینه سازی برای ظهور جلو رفتند.

به گزارش خبرنگار هیات رزمندگان اسلام، حجت‌الاسلام والمسلمین طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار، در مراسم پیش از دعای کمیل که در مصلی باقرشهر تهران برگزار شد. گفت: ما شهید فراوان دادیم فداکاری زیادی شد. اما هنگام فتح خرمشهر امام فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد. زیرا اگر قرار بر محاسبات مادی بود خرمشهر به هیچ وجه آزاد نمی‌شد.

وی افزود: امروز سالگرد عملیات خرمشهر مصادف با خاکسپاری شهدایی است که در راس آنها سید مظلوم رئیسی قرار دارد. که اگر به حیات و مسئولیت ایشان دقت کنید می‌بینید که ایشان مسیر مقابله با استکبار و در جریان زمینه سازی برای ظهور جلو رفته است. گاهی خداوند متعال نقاطی از پیروزی را نشان می‌دهد تا همه متوجه شوند که حرکت در مسیر او ناامیدی معنا ندارد.

 

حجت‌الاسلام طائب با بیان اینکه رضوان خداوند بر رئیسی شهید، عنوان کرد: چه کسی باور می‌کرد که یک رئیس جمهور در ایران به شهادت برسد. ۲۵ درصد مردم دنیا و منطقه اعلام عزا کنند. هند با جمعیتی بالاتر از یک و نیم میلیارد نفر برای رئیسی اعلام عزای عمومی کرد. نه صرفاً برای یک رئیس جمهور هم پیمان خود، بلکه برای رئیس جمهور کشوری که وقتی با ما درباره چابهار قراردادی می‌بندد. آمریکا او را به دلیل این قرارداد تهدید به تحریم می‌کند. یعنی ارتباط هند با ایران برای او هزینه دارد. اما او این هزینه را تقبل می کند.

آن طرف دنیا کشور کوبا در جوار آمریکا که با ما هم دین نیست اعلام عزا می‌کند. این رئیس جمهور در این مدت توانست با اطاعت از رهبر خود جمهوری اسلامی را در یک ریلی قرار دهد. که این حرکت در دنیا بسیار موثر بود. که کشورها متوجه جمهوری اسلامی ایران و پس از آن برای رئیس جمهور شهیدش اعلام عزای عمومی کنند.


رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار ادامه داد: به علت مردمی بودن مراسم تشیع پیکر رئیس جمهور ما به صورت رسمی از سران کشورها جهت حضور دعوت نکردیم. بنابراین از هر ۹۰ کشور هرکس در این مراسم شرکت کرده خودشان دوست داشتند که آمدند.

خداوند متعال می‌فرماید مومنان به قراری که با خدا داشتند عمل کردند. یک تعداد آنها به پایان ماموریت رسیدند برخی منتظر هستند. رئیسی، وزیر امور خارجه، استاندار تبریز، محافظ او و خلبان‌ها مومنانی بودند که در مسیر الهی حرکت کردند. رئیسی طبق دستورات الهی عمل کرد و کوچک‌ترین خطا را نداشت.

مسئولان ما همچون رئیس جمهور وقتی ما را ترک می‌کنند یا به مرگ طبیعی از دنیا می‌روند یا توسط دشمن شهید می‌شوند. اگر مسئول شما توسط دشمن شهید شود برای او افتخار است. اما ما زیر سوال هستیم که چرا گذاشتیم دست دشمن به او برسد. اما گاهی در مسیر خدمت دچار سانحه می‌شود اینجا خداوند دخالت دارد.

خداوند می‌فرماید ما از مومنین افرادی داریم که حیات آنها برای مردم اثر مثبت و مفید دارد. اما پس از مرگ دیگر اثری ندارند اما یک تعدادی هستند که به من خیلی نزدیک هستند. زندگی و ممات آنها هر دو برای مردم اثرات مثبت دارد. رئیسی یکی از این است افراد است.

وی بیان کرد: او با کمال قوت کار می‌کرد اما بنده یقین دارم که رئیسی به اینجا رسیده بود که خداوند برای ما نقشه‌ای دارد، خداوند می‌خواهد در عالم تحولی ایجاد کند و اتفاقی رخ بدهد. حضرت ابراهیم(ع) قرار بود به مقام امامت برسد بنابراین باید آزمایش می‌شد یکی از آزمایش‌های او قربانی کردن فرزند بود اما پس آنکه ابراهیم (ع) تسلیم این امر الهی شد اراده الهی بر این قرار گرفت که امام حسین(ع) نوه پیامبر اسلام(ص) قربانی شود، پیامبر از نسل حضرت اسماعیل(ع) بود.

حجت‌الاسلام طائب با بیان اینکه امروز قدس قلب تپنده و چراغ راه رسیدن به ظهور است. گفت: رهبری فرمودند که فلسطین مسئله رمز آلود فرج است. یعنی نابودی اسرائیل و از بین رفتن او یک فلش بسیار قوی به سمت ظهور است. رهبری به آقای هنیه فرمودند خداوند به شما دو وعده داده وعده اول تحقق پیدا کرده است. و شما توانستید در برابر اسرائیل پیروز بشوید و بمانید. وعده دوم فرمودند که سرزمین شما در همین زمان و با همین قوت آزاد خواهد شد. امروز شاهدیم که کشورهای اروپایی یکی پس از دیگری می‌آیند. و می‌گویند ما کشور فلسطین را پذیرفتیم و آمریکا هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد.

رئیس قرارگاه عمار اظهار کرد: صهیونیست نمی‌تواند آیات خدا را بفهمد. اگر می‌فهمیدند سفارت ما را در سوریه نمی‌زدند. و این همه کشتار و جنایت نمی‌کردند. آنها نمی‌توانند بفهمند که خداوند چه جاده‌ای برای رسیدن به اهداف متعالی باز کرده است. امروز همه دنیا ذکرالله و دعا شده است. از زمانی که رئیسی دچار حادثه شدند تا امروز همه مردم دعا می کنند.

فرایند حرکت ما با این قربانی که خداوند در این مقطع از ما گرفت نسبت به مسئله ظهور شتابان‌تر می‌شود. و البته وقتی حرکت شتابان شود سختی و بصیرت خود را لازم دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حرکت حق شکافنده است و جلو می‌رود اما نیروهای خود را می‌خواهد. خداوند سخت‌ترین آزمون را برای امام حسین به وجود آورد اینگونه شد که اسلام با خون او باقی ماند. شما مردم ایران پذیرفتید که در مسیر ظهور حرکت کنید. این مسیر سختی‌های فراوان دارد. خداوند برای ما پیروزی‌هایی در نظر گرفته است. که آن زمان متوجه می‌شوید که حیات و ممات این سید بزرگوار چقدر موثر بوده است. خدایا برکت این خون را در زمان ما چنان قرار بده که ما کوتاه‌ترین مسیر را به سمت ظهور در اقدامات خود طی مسیر کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *