حضرت زهرا(سلام الله علیها) الگوی همه ی زنان مبارز و انقلابی

خانه / استان ها / حضرت زهرا(سلام الله علیها) الگوی همه ی زنان مبارز و انقلابی

%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%864

مسئول اداره تبلیغات شهرستان اردل گفت:شخصیت زهرای اطهر (سلام الله علیها) در ابعاد سیاسی و اجتماعی وجهادی، شخصیت ممتاز و برجسته ای است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ کارگاه آموزشی و نشست با موضوع “زن در اسلام “در پایگاه مقاومت بسیج زکیه شهرستان اردل برگزار شد.

مسئول سازمان تبلیغات شهرستان اردل در این کارگاه آموزشی و نشست فرهنگی بیان داشت: بخشی از فعالیت های بسیج جامعه زنان در راستای مبارزه با جبهه های ضد زنانه فمینیست صورت می گیرد، چون جبهه فمینیست از اساس برضد هویت و نقش های فطری و الهی زنانه است.

حجت الاسلام بهرامی،حقوق زن در اسلام را والاترین نظام مدافع حقوق زنان دانست و اضافه کرد:تلاش در راستای ترویج حقیقت جایگاه زن در اسلام باید هرچه بیشتر گسترش یابد تا همه به جایگاه بلند زنان نزد خداوند وادیان الهی پی ببرند.

وی بیان کرد: اگر جایگاه والای زنان در اسلام به خوبی برای نسل جوان شرح داده شود، خودشان تشخیص می دهند که کدام نظام فکری منطبق با حقیقت، نیازها، فطرت، زیبایی ها و حقوق زنان است.

حجت الاسلام بهرامی عنوان کرد: شخصیت زهرای اطهر (سلام الله علیها) در ابعاد سیاسی و اجتماعی وجهادی، شخصیت ممتاز و برجسته ای است؛ به طوری که همه ی زنان مبارز و انقلابی و برجسته و سیاسی عالم می توانند از زندگی کوتاه و پر مغز او درس بگیرند.

وی، گفت: درباره‏ی زندگی و رفتار ایشان هرچه انسان بیشتر فکر کند و در حالات آن بزرگواران تدبر کند، بیشتر دچار شگفتی خواهد شد و این بسیار شگفت انگیز است که اسلام با چه قدرت عجیبی توانسته است تربیت والای خود را به حدی برساند که یک زن جوان در آن شرایط دشوار بتواند این منزلت عالی را کسب کند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *