حضور “هیات” در بیستمین نمایشگاه مطبوعات

خانه / مطالب و رویدادها / حضور “هیات” در بیستمین نمایشگاه مطبوعات

بخش دین و اندیشه با 22 عنوان به نمایشگاه اضافه شده است که غرفه مجله “هیأت” نیز در این بخش می‌باشد

حضور “هیأت” در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها

namayeshgah3

بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها پس از یک سال و اندی تأخیر بالاخره به چشم انتظاری اهالی رسانه و علاقه مندان به این حوزه پایان داد.

علی رغم تحویل دیرهنگام غرفه‌ها به رسانه‌ها،  برخی از رسانه‌ها دکور خود را چیده، آماده بازدید مخاطبان بوده و حتی مشغول گرفتن عکس یادگاری با غرفه خود هستند. اما برخی هنوز در مراحل آماده سازی به سر می‌برند و کارکنان این رسانه‌ها در تکاپو برای آماده کردن غرفه خود در نمایشگاه مطبوعات هستند. با وجود تمام این تلاش‌ها هنوز هم معلوم نیست برخی از غرفه‌ها چه زمانی آماده شوند و به نظر می‌رسد امروز را نیز برای آماده ساختن خود نیاز دارند.

روی پیش خوان برخی غرفه‌ها شیشه پاک‌کن و وسایل نظافتی است برخی نیز چند عکس و پوستر به در و دیوار چسبانده‌اند. برخی‌ها نیز که خسته شده‌اند نیز در حال هل دادن صندلی‌ها به سمت غرفه‌هایشان هستند. با این وجود اما عموم مردم مشتاقی که یک سال برای این نمایشگاه انتظار کشیده‌اند آمده‌اند و جالب اینجاست که مطبوعات مورد نظر خود را نیز خریداری کرده‌اند.

برخی مدیران مسئول نیز در جریان آماده‌سازی غرفه‌شان هستند و استرس در رفتار و نگاهشان کاملا مشهود است.

به گفته معاونت مطبوعاتی برای جلوگیری از ایجاد آلودگی صوتی در نمایشگاه مطبوعات هیچ غرفه‌ای حق‌استفاده از بلندگو را ندارد اما در حال حاضر سروصدای نصب بنر و پوستر و وسایل مکانیکی ساخت غرفه‌ها فضای نمایشگاه را با آلودگی صوتی همراه کرده است.

شور و شوق فراوانی در میان غرفه داران و بازدیدکنندگان وجود دارد و بازدید عمومی حتی قبل از افتتاحیه رسمی نمایشگاه نشان‌دهنده علاقه عمومی به این نمایشگاه است.

در میان این غرفه‌های روزنامه اطلاعات ابتکار جالبی به خرج داده و بخشی از فضای غرفه خود را به نمایش دستگاه‌های قدیمی مرتبط با حوزه خبر از جمله دستگاه رادیو فوتو، ضبط کننده نوار ویدیو، ضبط ریل، رادیو آنالوگ، رادیو تایپ اختصاص داده است.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات امسال پذیرای 31 خبرگزاری 65 پایگاه خبری و 56 روزنامه است. ضمن اینکه بخش دین و اندیشه با 22 عنوان به نمایشگاه اضافه شده است که غرفه مجله “هیأت” نیز در این بخش می‌باشد.

همچنین خبرگزاری‌ها با 20 عنوان روزنامه ها با 38 عنوان رسانه‌های آموزشی داخلی با 116 عنوان تشکل‌های مطبوعاتی با 4 عنوان رسانه های سیاسی و اقتصادی با 63 عنوان، گروه عمومی و خانواده با 77 عنوان، نشریات استانی با 67 عنوان، نشریات ورزشی با 13 عنوان، موسسات رسانه‌ای با 24 عنوان، رسانه‌های غیرفارسی زبان با 8 عنوان، رسانه های فرهنگی با 45 عنوان و بخش کودک و نوجوان با 10 عنوان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

به گزارش هیأت بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از امروز تا 23 آبان از ساعت 9 تا 20 آماده بازدید علاقه مندان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *