حضور پر شور در راهپیمایی 44سالگی انقلاب اسلامی

خانه / استان ها / حضور پر شور در راهپیمایی 44سالگی انقلاب اسلامی

هیئات رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و 44سالگی پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه هیئات رزمندگان اسلام بام ایران ویژه؛

حضور پر شور در راهپیمایی 44سالگی انقلاب اسلامی

هیئات رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و 44سالگی پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ متن بیانیه هیئات رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری را با هم مطالعه کنیم…

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر و لیال عشر…

امام خمینی(ره):این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی نظیرو این جمهوری اسلامی محتاج به حفظ ونگهداری است.

 امام خامنه‌ای مدظله العالی:دهه فجر در حقیقت ولادت امامت در این کشور است؛ به همان معنایی که خود امام و اسلام برای ما ترسیم کرده‌اند.

  دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی؛یادآور خاطره ها و حماسه های ملت عظیم الشان ایران به رهبری حضرت امام خمینی قدس سره الشریف و جانفشانی شهیدان سرافراز این سرزمین است، حماسه هایی که یوم الله 22بهمن در سال 1357 را در پی داشت و در این روز خدایی،حکومت 2500ساله طاغوت فرو ریخت و جمهوری اسلامی جایگزینش شد، پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357،بدون شک یک معجزه الهی و انفجار نور بود که به دست مردی الهی و با تکیه بر ایمان مردم، تمامی معادلات دنیای مادی را برهم زد، انقلاب اسلامی،قیام ملت ایران در راه خدا بود، قیامی که جز با نصرت الهی به نتیجه رسیدن و پیروزی آن ممکن نبود.

 با انقلاب اسلامی ایران،اسلام تجدید حیات نمود و چشم امید تمامی مسلمانان،مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت. در پرتو انقلاب اسلامی،ملت ایران به استقلال کامل سیاسی دست یافت و از عزت ملی برخوردار گشت، انقلاب اسلامی به دوران سیه روزی،سرخوردگی تاریخی و تحت سلطه اجانب بودن ملت ایران پایان داد و طعم آزادی واقعی را به او چشانید.

  به برکت انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران اسلامی در پرتو ایمان به خداوند به خودباوری و اعتماد به نفسی حیرت انگیز دست یافت که در پرتو آن توانست توطئه های بزرگ و فتنه های عظیم علیه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را  یکی پس از دیگری با شکست مواجه کند.

 هیئات رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری، با تجدید میثاق مجدد با آرمان های والای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و خلف صالح آن عزیز سفر کرده، مقام معظم رهبری مدظله العالی و شهدا، فرارسیدن 44سالگی، پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن آن با ماه پر خیر و برکت رجب و اعیاد رجبیه را تبریک و شادباش عرض نموده و اعلام داشتند امسال نیز مردم ولایتمدار، بصیر، مؤمن و انقلابی ایران اسلامی، مانند سنوات گذشته، با قدمهای استوار و شرکت یکپارچه در راهپیمایی یوم الله 22بهمن، فداکارانه بر عهد و پیمان خود با امامین انقلاب و شهدای والامقام  وفادار بوده و در برابر زورگویان عالم به ویژه شیطان بزرگ ایستادگی و از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای آن مقتدرانه حراست و پاسداری می کنند.
پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *