حمایت شرکت کنندگان در” نشست عصر شعر و ستایشگری” شهرکرد از حجاب

خانه / استان ها / حمایت شرکت کنندگان در” نشست عصر شعر و ستایشگری” شهرکرد از حجاب

شرکت کنندگان در”نشست عصر شعر و ستایشگری”شهرکرد حمایت خود را از فرمایشات مقام معظم رهبری با موضوع عفاف و حجاب اعلام کردند.

شرکت کنندگان در” نشست عصر شعر و ستایشگری” شهرکرد

حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری با موضوع عفاف و حجاب

شرکت کنندگان در”نشست عصر شعر و ستایشگری”شهرکرد حمایت خود را از فرمایشات مقام معظم رهبری با موضوع عفاف و حجاب اعلام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در “نشست عصر شعر و ستایشگری” شهرکرد، که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد، مداحان، شاعران آیینی، مدیران هیئات مذهبی و رزمندگان اسلام بام ایران شرکت کنندگان در این نشست، حمایت همه جانبه خود را از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی در جمع مسئولان نظام با موضوع امر قانونی و شرعی حجاب اعلام کردند.

 متن پیام امضاء شده توسط شرکت کنندگان در نشست عصر شعر و ستایشگری شهرکرد را با هم مطالعه کنیم…

==

بسم الله الرحمن الرحیم

اساس خلقت عالم حسین است                              نگین حلقه خاتم حسین است

شرافت چون به نسبت وزن گردد ه حق اشرف، ز هر آدم حسین

است                                                                                                                                                                                       « حبیب دهکردی »

      احیا گر دین احمد مختار، گدازنده عشق جان های تبدار ، شفا بخش دلهای بیمار، حلال مشکلات هر فرد گرفتار ، شمع محفل شهدا ، شعرا، مداحان حق مدار و هیات های ولایتمدار حسین است حسین . عشق حسینی در ضیافت ماه مبارک رمضان گوارای وجودتان باد.

     در محفل دیدار رمضانی مسئولین نظام با آقاجانمان مقام معظم رهبری بار دیگر نقش بی بدیل مسئولین و آحاد مردم در امور مختلف از جمله امر قانونی وشرعی حجاب مورد عنایت خاص معظم له قرار گرفت و تعهد ما را مضاعف نمود.

 باور و انتظار داریم که زبان شعرای آیینی حقیقت سرا و نفوذ کلام ستایشگران ائمه هدی علیهم السلام ، ثمربخش ترین نوع، پرجاذبه ترین راههای ترمیم و توسعه حجاب به عنوان یک قانون مدنی و یک امر شرعی در سطح جامعه خواهد بود.

 در این محفل انس با صفا با حضرت آقا تجدید عهدو پیمان می نماییم و آمادگی کامل خود را جهت تحقق اوامر معظم له  اعلام می داریم و با همه وجود در این راه تلاش بیش از پیش خواهیم نمود و از یاد نخواهیم برد که برای مقتدای ما، سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در روز عاشورا بعد از تحمل همه مصیبت ها،  تهدیدخیام و حجاب اهل حرم به عنوان بالاترین ماتم،غیر قابل تحمل بود که فرمودند: اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.

حجت بر ما و همه مسئولین تمام و عدم اقدام در این امر، حکم ترک فعل خواهد داشت.

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *