داعش زنان عراقی را به اسارت گرفت

خانه / مطالب و رویدادها / داعش زنان عراقی را به اسارت گرفت

رئیس جبهه ترکمانان عراق همزمان با روز جهانی زنان در سخنرانی خود با بیان این که امروز زنان ترکمن با وضعیتی بد از روز جهای زنان استقبال می کنند، گفت: داعش بسیاری از زنان ترکمنی را که در موصل و نیز در تلعفر به گروگان گرفته بود، مورد تجاوز قرار داد و بسیاری از آنها در درگیری ها کشته شده اند. هم اکنون تعدادی از زنان ترکمن اسیر در بازار برده فروشی سوریه به فروش گذاشته می شوند.

«ارشد صالحی» با بیان وحشی گری های داعش در این منطقه در مورد زنان ترکمن، ادامه داد: عناصر این گروه تروریستی به زنان ترکمن تجاوز کردند و پس از آن، آنها را از روی تیرهای چراغ برق یا تانکرهای آب آویزان کردند. صدها زن حامله نیز که در حال فرار از دست داعش بودند، به دلیل زایمان در کوه ها و بیابان ها جان خود را از دست دادند. وی با انتقاد شدید از بی توجهی رسانه های جهانی به ظلم هایی که بر زنان عراق و زنان ترکمن رفته است، گفت: ما در تمام کنفرانس هایی که در سراسر جهان تشکیل شده، حاضر شدیم و این ظلم ها ر ا یادآوری کرده ایم. اما رسانه های جهانی و رسانه های عربی هیچ توجهی به این مساله نمی کنند و هیچ کدام از آنها حتی حاضر به بیان این واقعیت ها نیستند.

رئیس جبهه ترکمانان عراق در پایان خاطر نشان کرد: همه باید بدانند که برای زنان عراقی روزهای بسیار سختی در حال پشت سر گذاشتن است و باید کاری کرد که دیگر سلاح ها ساکت شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *