در فضای مجازی برگزار می شود؛تلاوت قرآن و مناجات در اشکفتک+ تصویر

خانه / استان ها / در فضای مجازی برگزار می شود؛تلاوت قرآن و مناجات در اشکفتک+ تصویر

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک از برگزاری تلاوت آیات نورانی قرآن مجید و مناجات به صورت زنده در فضای مجازی خبر داد.

 مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک از برگزاری تلاوت آیات نورانی قرآن مجید و مناجات به صورت زنده در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛  یوسف سلیمانی منفرد مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک با تبریک ماه نزول قرآن به فعالیت معاونت های پیروان عترت و جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام این شهر پرداخت.

وی گفت: با شیوع بیماری کووید 19گروه جهادی جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک با همکاری مسئولان و اقشار مختلف مردم بسیجی این شهر به توزیع محلول ضدعفونی به صورت منظم و نیز راه اندازی اکیپ های مجهز به تانکر اقدام کردند.

 سلیمانی منفرد افرود : با هماهنگی انجام شده با مسئولان مراکز بهداشتی ، جوانان عاشورایی و بسیجیان اشکفتک ، کوچه ها، خیابانها، پمپ بنرین ، درب منازل و معابر عمومی و پرتردد غرب شهرکرد را شبانه ضدعفونی می کنند.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک با اشاره با فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در نیمه شعبان گفت : در لبیک گویی به فرمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی در رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه ، 50 بسته های غدایی و بهداشتی چهارصد هزار تومانی با کمک خیرین و مردم بسیجی تهیه و به آسیب دیدگان از ویرس منحوس کرونا تقدیم شد.

سلیمانی منفرد افرود : با کمک خیرین مبلغ شش میلیون تومان وجه نقد تقدیم مستاجرین آسیب دیده از بیماری کرونا شد و نیز مبلغ چهار میلیون تومان بابت تعمیر دو باب منزل مسکونی خانواده های ایتام هزینه شد.

 وی به لزوم استفاده معنوی از ماه نزول قرآن اشاره کرد و افزود:با توجه به دستور مسئولان بهداشتی کشور در راستای عدم تشکیل تجمعات تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا برنامه های این هیأت به صورت مجازی و در منازل برگزار می شود.

سلیمانی منفرد اظهارکرد : از جمله برنامه هایی که در جوار مرقد مطهر شهدای گلگون کفن اشکفتک “حسینیه گلزار شهدا “برگزار می شود تلاوت قرآن مجیدساعت: 19:30 و مناجات خوانی ساعت: 21 ، در ایام و لیالی ماه مبارک رمضان با اجرای قاریان برتر کلام نورانی قرآن مجید و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است که به صورت زنده از فضای مجازی به آدرس : eshkaftakashoraian@پخش می شود.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک ازدیگر برنامه ها معنوی جوانان عاشورایی در ماه مبارک رمضان را پویش تلاوت قرآن در منازل اعلام کرد گفت: این برنامه با مشارکت و همکاری حوزه مقاومت حضرت امام صادق علیه السلام غرب شهرکرد آغاز شده و تا پایان ماه نزول قرآن ادامه داد، دراین برنامه روزداران با برگزاری محافل انس با قرآن در منازل می توانند دراین پویش شرکت کنند.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: سجاد بیاتی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *