دشمنان با تولید «شبهه»، اذهان را نشانه می‌روند

دشمنان با تولید «شبهه»، اذهان را نشانه می‌روند

خانه / مطالب و رویدادها / دشمنان با تولید «شبهه»، اذهان را نشانه می‌روند

مدیر مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام شهرستان بیجارگفت:دشمنان با تولید «شبهه»ها و برانگیزاندن «شهوت»ها، زمین فکر و قلب و زمینه‌ اذهان و دل‌ها را نشانه می‌روند و ابزارشان هم در عصر حاضر بیش از هرچیز رسانه است.

دشمنان با تولید «شبهه»، اذهان را نشانه می‌روند

هیاتحجت الاسلام حکمت حکیمی فر گفت: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی از زمان استقرار تا زمان حال، همواره در چند جبهه و با ابزارهای متناسب با آن جبهه درگیر بوده و قطعا این درگیری در آینده هم ادامه خواهد داشت.

دشمنان با تولید «شبهه»، اذهان را نشانه می‌روند
دشمنان با تولید «شبهه»، اذهان را نشانه می‌روند

مدیر مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام شهرستان بیجار ادامه داد: اکنون در آغاز چهل و سومین سال نظام اسلامی، بایسته است با نگاهی به آینده، تصویر اولیه‌ای را از آینده مبارزه ملت بزرگ ایران به دست دهیم و وظیفه خود را بازخوانی‌ کنیم.

وی افزود: دریک نگاه کلان، اولین میدان جهاد ملت بزرگ ما، جبهه تمدنی است. دریک سو، جهان گسسته از آسمان و منقطع از دین و معنویت و در سوی دیگر جبهه اسلام ناب محمدی به نمایندگی ایران انقلابی پرچمداران این مبارزه از ابتدا، بزرگانی از شاگردان مکتب فکری امام راحل و علامه طباطبایی چون علامه شهید مطهری، آیت الله مصباح یزدی، آیت الله جوادی آملی و.. بوده و هستند.

حجت الاسلام حکیمی فر تصریح کرد: بدون تردید ستاره اول این آسمان رهبر حکیم انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای است که طلایه‌دار این مبارزه تمدنی در کشاکش تمدن اسلامی و تمدن غرب هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام شهرستان بیجار گفت: مقابله با جریان فکری غربگرا و شیفتگان تمدن رو به انحطاط غرب جبهه دیگری است که با آن روبرو هستیم، آنانی که نگاهشان به اسلامِ حداقلی است و اساسا تحقق حاکمیت اسلام را امری ناممکن می‌دانند و بر این باورند که برای اداره جامعه، ما ناگزیر از روی آوردن به غرب و فرآورده‌های فکری و علمی آنان هستیم.

استاد حوزه علمیه کردستان ادامه داد: باید اذعان کرد که در میدان مبارزه کسانی هستند که یا به‌علت ضعف بنیه فکری و یا به جهت گرفتار آمدن به چرب و شیرین دنیا، دست از آرمان‌هایی که برای آن مبارزه کرده و یا جنگیده‌اند، شسته‌اند، یا به گوشه‌ای رفته و انزوا برگزیده‌اند و یا عملاً به میدان مقابله با آرمان‌های گذشته خود آمده‌اند، لذا باید گفت که فقدان معرفت و بصیرت از یک سو و نداشتن استقامت از سوی دیگر دو علت عمده‌ی پشیمانی و بریدن این‌ هاست.

حجت الاسلام حکیمی فر ادامه داد: نکته مهم اینکه‌ میدان عملیات افسران و سربازان جبهه های مختلف، در گستره کشور انقلابی ایران و حتی در سطوح مختلف مسؤولیت حضور دارند و فعال هستند و خطر اصلی از همین جاست؛ یعنی «نفوذ».

وی با اشاره به حمله دشمنان اسلام و انقلاب به افکار و قلب‌ها با شبهه‌سازی و شهوت‌انگیزی، خاطرنشان کرد: هر یک از این گروه ها که عموما از نخبگان و خواص جامعه هستند، ضریبی از تأثیر و نفوذ را بر مردم و افکار عمومی می‌گذارند. امپراطوری رسانه‌ای استکبار نیز با تمام قوا به میدان حمایت از ایشان آمده و می‌آیند و ده‌ها و صدها برابر حرف‌ها و سخنان این‌ها را بازتاب می‌دهند و بستر فکری و ذهنی و زمین افکار عمومی را آلوده و مسموم می‌سازند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام شهرستان بیجار در پایان گفت: جنگ ‌شناختی و ادراکی همین جا شکل می‌گیرد و دشمنان با تولید «شبهه»ها و برانگیزاندن «شهوت»ها، زمین فکر و قلب و زمینه‌ اذهان و دل‌ها را نشانه می‌روند و ابزارشان هم در عصر حاضر بیش از هرچیز رسانه است.

منبع: حوزه

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *