دشمن با اجرای برجام به دنبال گرفتن ارزش های ماست

خانه / استان ها / دشمن با اجرای برجام به دنبال گرفتن ارزش های ماست

نکونام35

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، گفت: دشمن با اجرای برجام به دنبال گرفتن ارزش‌های مهمی مانند مقاومت، دفاع از مقاومت و متزلزل کردن صنایع دفاعی کشور ماست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی درجمع مردم شهرکرد اظهار کرد: فتنه‎‌گران در عرصه‌های مختلف کار می‌کنند و قصد دارند در مجلس خبرگان رهبری و دولت نیز نفوذ پیدا کنند.

وی عنوان کرد: فتنه‌گران تلاش می‌کنند به مردم القا کنند که روی پای خود ایستادن و دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی بی‌فایده است و برای راحت بودن باید مذاکره انجام شود.

امام جمعه شهرکرد بیان داشت: با اجرای برجام یک، امتیازات زیادی از سوی ایران واگذار شد اما در عمل کاری برای ایران انجام نشد و دشمن با اجرای برجام به دنبال گرفتن ارزش‌های مهمی مانند مقاومت، دفاع از مقاومت و متزلزل کردن صنایع دفاعی کشور ماست.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند که با استفاده از نام دفاع از حقوق بشر، آزاد باشد و کاری کند که ما حق نداشته باشیم از حیثیت خود دفاع کنیم و فتنه‌گران با نام حقوق بشر آزادانه به کارهای پلید خود ادامه دهند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به آیات قرآن از جمله آیات سوره تبوک تصریح کرد: فتنه‌گران باید شناخته شوند و در جامعه با دید مذمت به آنها نگاه شود.

وی با بیان مناسبت‌های در پیش‌رو تاکید کرد: روز 12 فروردین‌ماه که مردم با 98 درصد رای آری به جمهوری اسلامی این روز را تثبیت و به رسمیت شناختند به نام روز جمهوری اسلامی ایران نام‌گذاری شده است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به 11 فروردین‌ ماه و میلاد حضرت زهرا (سلام الله علیها)، افزود: خداوند حضرت زهرا (سلام الله علیها) را کوثر نامید و دشمنان این حضرت که جبهه مخالف ایشان هستند را ابتر قرار داد.

وی ایمان را یکی از دغدغه‌های مهم اهل تقوا دانست و بیان داشت: طبیعت یکی از آیات خداوند است که با نگاه به آن باید به ایمان خود افزوده و در روز 13 فروردین‌ماه که روز طبیعت نام‌گذاری شده است باید از این منابع خدادادی که نشانه‎‌ها و آیات روش الهی هستند به خوبی حفاظت کنیم و به آن آسیبی وارد نکنیم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *