دعای کمیل حاج میثم مطیعی 11 آذر 1400

دعای کمیل حاج میثم مطیعی 11 آذر 1400

خانه / اختصاصی هیأت / دعای کمیل حاج میثم مطیعی 11 آذر 1400

مراسم دعاى پر فیض کمیل در 11 آذر 1400 با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی و با نوای حاج میثم مطیعی در شهر کربلا، صحن عقیله بنی هاشم سلام الله علیها، به همراه پخش زنده از شبکه قرآن سیما برگزار شد.

 دعای کمیل حاج میثم مطیعی 11 آذر 1400

دانلود صوت دانلود صوت دعای کمیل حاج میثم مطیعی 11 آذر 1400 . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام مراسم دعاى پر فیض کمیل در 11 آذر 1400 با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی و با نوای حاج حاج میثم مطیعی در شهر کربلا.

مراسم در صحن عقیله بنی هاشم سلام الله علیها، به همراه پخش زنده از شبکه قرآن سیما برگزار شد.

 دعای کمیل حاج میثم مطیعی 11 آذر 1400
دعای کمیل حاج میثم مطیعی 11 آذر 1400

به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام، مراسم دعاى پر فیض کمیل در 11 آذر 1400 با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی و با نوای حاج میثم مطیعی در شهر کربلا، صحن عقیله بنی هاشم سلام الله علیها.

به همراه پخش زنده از شبکه قرآن سیما برگزار شد.

فرازی از دعای کمیل:

…إِلٰهِى وَمَوْلاىَ أَجْرَيْتَ عَلَىَّ حُكْماً اتَّبَعْتُ فِيهِ هَوىٰ نَفْسِى، وَلَمْ أَحْتَرِسْ فِيهِ مِنْ تَزْيِينِ عَدُوِّى، فَغَرَّنِى بِمَا أَهْوىٰ وَأَسْعَدَهُ عَلَىٰ ذٰلِكَ الْقَضاءُ، فَتَجاوَزْتُ بِما جَرىٰ عَلَىَّ مِنْ ذٰلِكَ بَعْضَ حُدُودِكَ ، وَخالَفْتُ بَعْضَ أَوامِرِكَ، فَلَكَ الحَمْدُ عَلَىَّ فِى جَمِيعِ ذٰلِكَ؛ وَلَا حُجَّةَ لِى فِيما جَرىٰ عَلَىَّ فِيهِ قَضَاؤُكَ، وَأَلْزَمَنِى حُكْمُكَ وَبَلٰاؤُكَ…

…خدای من و سرور من، حکمی را بر من جاری ساختی که هوای نفسم را در آن پیروی کردم و از فریبکاری آرایش دشمنم نهراسیدم، پس مرا به خواهش دل فریفت و بر این امر اختیار و اراده‌ام یاریش کرد. پس بدین‌سان و بر پایه گذشته‌هایم از حدودت گذشتم و با برخی از دستوراتت مخالفت کردم. پس حجت در همه این‌ها فقط برای توست. و مرا هیچ دلیل و حجتی نیست در آنچه بر من از سوی قضایت جاری شده و فرمان و آزمایشت ملزمم نموده…

در ادامه این مطلب می توانید صوت دعای کمیل حاج میثم مطیعی 11 آذر 1400 را دانلود نمائید:

جهت دانلود و شنیدن صوت ها

یا سخنرانی های دعای کمیل هیات می توانید،

به بخش دعای کمیل مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *