معاون آموزش هیات رزمندگان اسلام گزارشی از برنامه‌های هیئت رزمندگان اسلام برای نونهالان و نوجوانان ارائه کرد

خانه / اختصاصی هیأت / معاون آموزش هیات رزمندگان اسلام گزارشی از برنامه‌های هیئت رزمندگان اسلام برای نونهالان و نوجوانان ارائه کرد

حجت الاسلام سفیدی، معاون آموزش هیئت رزمندگان اسلام در مراسم اختتامیه دوره توانمند سازی ستایشگری اهل بیت (ع) ضمن گرامیداشت اعیاد ماه شعبان و تقدیر از حضور پرشور جوانان در دوره مقدماتی ستایشگری اهل بیت(ع)، گزارشی از برنامه های معاونت آموزش ارائه نمود.

 

معاون آموزش هیئت رزمندگان اسلام تبین کرد. گزارشی از برنامه‌های هیئت رزمندگان اسلام برای نونهالان و نوجوانان حجت الاسلام سفیدی مناجات خوانی، زیارت خوانی، روضه خوانی، مرثیه ثرایی، آموزش دستگاه های آوازی و صدا سازی، سرود و دکلمه خوانی را از مهمترین برنامه‌های هیئت رزمندگان برای نونهالان و نوجوانان دانست.  و اظهار داشت: هیئت رزمندگان همواره قدردان اساتید معزز، مداحان و نقش آفرینی طلاب ارجمند در برپایی هرچه باشکوه تر مراسمات مذهبی است.

وی در ادامه حضور و غیاب، آزمون و نیز توان اجرا در عرصه مداحی و مرثیه سرایی را سه مولفه مهم در ارزیابی شرکت کنندگان در این دوره دانست. و ابراز داشت: هیئت رزمندگان اسلام برآن است. تا در دوره های آتی، ضمن اهتمام به مناجات خوانی، به مقوله زیارت خوانی نیز توجه نموده. کلاس‌هایی را در این حوزه برگزار نماید.

دوره ستایشگران

 

حجت الاسلام سفیدی معاون آموزش هیئت رزمندگان اسلام ضمن اشاره بر لزوم توجه به دوره‌های روضه خوانی و مرثیه ثرایی، بر اهمیت جایگاه فضای دستگاه های آوازی و صدا سازی به صورت تخصصی تصریح نمود. و ارزیابی و شناسایی استعدادها و قابلیت های نونهالان و نوجوان را بسیار مهم برشمرد. وی کلاس سرود و دکلمه خوانی را از دیگر طرح های پیش روی هیئت رزمندگان توصیف نمود. و اذعان داشت: امیدواریم در دوره های پیش رو، بتوانیم از جهت صوت و کلاس داری و ارائه محتوا دوره ای پویا، اثربخش و موثر را برگزار نماییم.

 

دوره توانمندسازی ستایشگران

حجت الاسلام سفیدی در پایان ضمن ارائه گزارشی از گستره حضور شرکت کنندگان در دوره مقدماتی توانمند سازی ستایشگری اهل بیت علیهم السلام، تصریح کرد: برای 30 نفر از شرکت کنندگان در این نشست ها، دوره‌های تکمیلی و تخصصی برگزار خواهد شد.

 

 

eheyat

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *