دیدار با خانواده شهیدان علوی در اشکفتک

خانه / استان ها / دیدار با خانواده شهیدان علوی در اشکفتک

به مناسبت عیدسعید غدیر خم،عید امامت و ولایت، مسئول و جمعی از اعضاء هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک با خانواده معظم شهیدان سیدرحمان و سید مهدی علوی دیدار کردند.

همزمان با عید الاکبر در اشکفتک؛

دیدار با خانواده شهیدان علوی

 به مناسبت عیدسعید غدیر خم،عید امامت و ولایت، مسئول و جمعی از اعضاء هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک با خانواده معظم شهیدان سیدرحمان و سید مهدی علوی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ دراین دیدار حجت الاسلام اکبری با تبریک عید الله الاکبر گفت: غدیر خم بیانگر اهمیت و جایگاه ولایت در حاکمیت اسلامی و مهمترین واقعه ی تاریخ تشیع است.

امام جماعت حسینیه گلزار شهدای اشکفتک ادامه داد: پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم در واقعه غدیر مهم‌ترین مأموریت دوران پیامبری خود را به دستور پروردگار انجام  و با معرفی حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام مسیر آینده اسلام ناب را تعیین کردند.

حجت الاسلام اکبری افزود: دین،بصیرت، ولایت و شناخت از مسایل مهم‌ اسلام ناب است و اوج ولایت نیز در حکومت اسلامی متجلی می شود که در روز غدیر نمونه کامل و الهی این مهم با نصب حضرت علی علیه السلام به امامت و جانشنی پیامبر خاتم صلی الله علیه و آله و سلم به مردم معرفی شد.

وی به اقتدار ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: اقتدار ایران اسلامی مدیون ایثار، فداکاری شهدا، رزمندگان اسلام و صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است.

در این دیدار برادر گرامی شهیدان علوی با خوش آمد گویی به حضار و تبریک عید امامت و ولایت، خاطراتی را از برادران شهیدش بیان کرد.

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *