دیدار مسئولین هیات رزمندگان اسلام شهرستان تفت با امام جمعه شهرستان

خانه / استان ها / دیدار مسئولین هیات رزمندگان اسلام شهرستان تفت با امام جمعه شهرستان

امام جمعه شهرستان تفت:

هیات رزمندگان اسلام موفق ترین هیات در بسیاری از کارهای فرهنگی/ پر ثمر ترین کار فرهنگی کار قرآنی است

خبرگزاری بسیج: حجت الاسلام غفوری در دیدار با هیات رزمندگان شهرستان تفت، پر ثمرترین کار فرهنگی را کار قرآنی دانست و افزود؛ هیات رزمندگان، تنها هیات عزاداری نیست بلکه هیاتی است که در کنار کار عزاداری مجموعه کارهای فرهنگی و مذهبی را نیز انجام می دهد.

img_ostanha_930310_yazd_taft

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت، مسئول هیات رزمندگاه شهرستان تفت به همراه اعضای اجرایی هیات با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

در ابتدای جلسه مسئول هیات رزمندگان اسلام شهرستان تفت گزارشی از برنامه های اجرا شده ی سال گذشته و تشریح برنامه های سال جدید به همراه تقویم برنامه های سال 93 به امام جمعه محترم تقدیم نمود.

امام جمعه در دیدار با هیات رزمندگان، پر ثمر ترین کار فرهنگی را کار قرآنی دانست و افزود: هیات رزمندگان، تنها هیات عزاداری نیست بلکه هیاتی است که در کنار کار عزاداری مجموعه کارهای فرهنگی و مذهبی نیز انجام می دهد.

حجت الاسلام غفوری خاطر نشان کرد: هیات رزمندگان موفق ترین هیات در بسیاری از کارهای فرهنگی است و باید از جوانان برای حضور در نماز جماعت، نماز جمعه و مراسمات هیات دعوت کنیم البته نه بصورت شعار بلکه بصورت واقعی عمل کنیم و نشان بدهیم.

امام جمعه تأکید کرد: همکاری ادارات به ویژه فرمانداری، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با هیات رزمندگان باید تنگا تنگ شود.

وی در ادامه با بیان اینکه باید دائماً رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را در صحنه نگه داشت گفت: موقعیت و پذیرش و از همه مهمتر ذهنیت خوبی که مردم از هیات رزمندگان اسلام دارند باعث استقبال کم نظیر مردم از مراسمات این هیات شده است.

امام جمعه برگزاری جای مراسماتی چون شب شعرهای آئینی، ارزشی و عاشورایی در شهر خالی دانست و افزود: باید شعر تولیدی با رنگ و لعاب دینی، مذهبی و فرهنگی رواج پیدا کند.

حجت الاسلام غفوری در پایان خاطر نشان کرد: همچون مراسمات عزاداری شهرستان که بازتاب کشوری دارد باید شب شعری نیز با بازتاب کشوری در این شهرستان برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *