دیدار و تجلیل از فرماندهان و کارکنان فراجا در شهرکرد + تصویر

خانه / استان ها / دیدار و تجلیل از فرماندهان و کارکنان فراجا در شهرکرد + تصویر

همزمان با هفته فراجا، با تقدیم گل و شیرینی از تلاش مخلصانه، مظلومانه و مقتدرانه فرماندهان و کارکنان فراجا در شهرکرد تجلیل شد.

همزمان با هفته فراجا انجام شد؛

دیدار و تجلیل از فرماندهان و کارکنان فراجا در شهرکرد

همزمان با هفته فراجا، با تقدیم گل و شیرینی از تلاش مخلصانه، مظلومانه و مقتدرانه فرماندهان و کارکنان فراجا در شهرکرد تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با آغاز ولایت و امامت آخرین سحاب رحمت، قطب عالم امکان،حضرت اباصالح المهدی ارواحنافداه و در هفته فراجا، جمعی از زرمندگان اسلام، بسیجیان پایگاه شهدا و نمازگزاران مسجدجامع شهرکرد، با فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی دیدار و با تقدیم گل و شیرینی، ضمن تبریک ایام از اقدامات مقتدرانه و مظلومانه حافظان امنیت تجلیل کردند.

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان در این دیدار، با تبریک آغاز امامت امام زمان علیه السلام و گرامیداشت هفته فراجا گفت: برقراری امنیت در کشور مدیون فداکاری و ایثار فرماندهان، مسئولان و کارکنان ولایتمدار و مخلص نیروی انتظامی است.

مرتضی سجادی، افزود: نیروی انتظامی در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی،در خط مقدم رخدادها و بحران های حساس کشور،حضوری فعال،موثر و مقتدرانه داشته و در برقراری نظم، امنیت، آرامش و مقابله با هنجار شکنی دشمنان، نقش آفرین است.

جانشین فرمانده پایگاه شهدا مسجدجامع شهرکرد ادامه داد: با هوشیاری، ایثار، فداکاری، از خودگذشتگی و تلاش ارزشمند و مقتدرانه عزیزان نیروی انتظامی، توطئه های شوم دشمنان یکی پس از دیگری خنثی شده است.

عضو هیأت رزمندگان اسلام، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی استان، گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای تجلیل از رادمردان و جان برکفانی است که خالصانه از امنیت و حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تقدیم جان خود حراست و پاسداری می‌کنند.

 در این دیدارها فرمانده کلانتری11شهرکرد و مسئولان نیروی انتظامی استان، از حضور زرمندگان اسلام، بسیجیان پایگاه شهدا و نمازگزاران مسجدجامع شهرکرد قدردانی کردند و این دیدار ها را مایه دلگرامی حافظان امنیت دانستند.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاسان: حامدی وهمتیان

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *