راهکار شهید قنبری برای پی بردن به حقانیت جمهوری اسلامی

خانه / انقلاب و دفاع مقدس / راهکار شهید قنبری برای پی بردن به حقانیت جمهوری اسلامی

شهید «یاسین قنبری» در وصیت‌نامه خود نوشته است: از تمام عزیزان و سروران گرامی تقاضا دارم مقایسه کنید دوستان انقلاب اسلامی چه کسانی هستند و دشمنان چه کسانی هستند آنوقت حقانیت جمهوری اسلامی برایتان ثابت می گردد.

شهید «یاسین قنبری» هفته گذشته پنجشنبه 29 تیرماه در تعقیب و گریز با قاچاقچیان مشروبات الکی و تروریست هایی که قصد انجام اقدامات خرابکارانه در ارتفاعات صفر مرزی شمال غرب کشور را داشتند، به شهادت رسید. در این عملیات سه نفر از تروریست ها کشته و 4 نفر از آنان زخمی شدند.

شهید قنبری از پاسداران لشکر 3 حمزه نیروی زمینی سپاه پاسداران و اصالتا اهل ارومیه بود. از وی یک پسر 2 ساله به نام «امیررضا» یادگار مانده است. پیکر شهید روز شنبه 31 تیرماه در ارومیه تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

وصیت نامه کوتاهی از این شهید به یادگار مانده است که آن را در ادامه میخوانیم:

«وصیت نامه اینجانب یاسین قنبری از جمیع حق جویان و عدالت خواهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ارومیه، از دوستان و آشنایان به خصوص خانواده گرامی‌ام و همسر و مادر گرامی و مهربانم حلالیت می طلبم، اگر خداوند قبول کند و از تقصیرات این بنده حقیر گذشت و راضی نشد در بستر مرگ طبیعی بمیرم بلکه شهادت که راه سرخ محمد و آل محمد است نصیب این بنده حقیر نماید، زمان شهادتم گریه نکنید که آن وقت دشمن فکر می کند ضربه ای زده.

عزیزانم و سروران گرامی بدانید که شهادت مرگی است که من خود انتخاب کرده ام نه مثل مرگ طبیعی که انتخابم کند.

از تمامی کسانی که این وصیت نامه را می خوانید می خواهم که همیشه پیرو خط رهبری و حامی اسلام و قرآن باشید و نگذارید که نامحرمان بر اسلام و ایران حکومت کنند.

و از تمام عزیزان و سروران گرامی تقاضا دارم مقایسه کنید دوستان انقلاب اسلامی چه کسانی هستند و دشمنان چه کسانی هستند آنوقت حقانیت جمهوری اسلامی برایتان ثابت می گردد. در آخر شهادت می دهم خداوند مهربان خالق زمین و زمان و یگانه و بی همتاست محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله و سلم) آخرین پیامبر اوست.

امانت من نزد شما فرزندم امیررضا است.

منبع: دفاع مقدس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *