رسالت هیئت های مذهبی تعمیق باورهای دینی است

خانه / استان ها / رسالت هیئت های مذهبی تعمیق باورهای دینی است

IMG_4393

حجت الاسلام سرافراز، با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان نظام اسلامی، رسالت هیئت های مذهبی را تعمیق باورهای دینی مردم دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام کریم سرافراز در دیدار مسئول هیئت پیروان عترت خواهران کشور با ایشان، اظهار کرد: بر اساس آیه 217 سوره مبارکه بقره، خداوند متعال از جنگ همیشگی دشمنان با مسلمان خبر می دهد، که همواره بنابه شرایط زمانی و مکانی، تغییر می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، افزود: جنگ میان حق و باطل از صدر اسلام وجود داشته و این جنگ در دوران های مختلف تاریخی تنها شکل و نوع آن تغییر یافته ولی هیچگاه پایان نیافته است.

وی، توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب را برشمرد و تصریح کرد: کودتا، ترور، جنگ سخت، تحریم، جنگ نرم و شبیخون فرهنگی از انواع توطئه هایی است که دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی بکار بسته اند؛ ولی امروزه تمام امیدشان به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است.

حجت الاسلام سرافراز به نقش ویژه زنان در تربیت فرزندان صالح بر اساس آموزه های دینی و اعتقادی در جامعه اشاره کرد و رسالت هیئت های مذهبی پیروان عترت را در این زمینه بسیار خطیر دانست.

وی، ترویج ارزش های ناب و شعائر اسلامی، نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه،‌تعمیق باورهای دینی و اعتقادی، تقویت روحیه انقلابی را از رسالت های هیئت های مذهبی به ویژه واحد پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام برشمرد و گفت:‌ هیئت رزمندگان اسلام در برپایی مجالس و محافل ویژه و باشکوه مذهبی و تأثیرگذار خوش درخشیده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، ظرافت و حساسیت کار در هیئت های مذهبی خواهران را بالاتر دانست و افزود: سبک سنتی هیئت های مذهبی و نگاه به نیازهای مخاطبان از نکات مهمی است که باید با توجه ویژه به آنها و برنامه ریزی های دقیق و کارشناسی شده، ضرورت های اصلی مدنظر گرفته شود.

در این دیدار، خانم زهرا ساکت، مسئول هیئت پیروان عترت کشور، سردار علی محمد اکبری جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، حمیدرضا توسلی مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری، کاظم احمدی مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام شهرکرد، خانم لیلا میراحمدی مسئول واحد پیروان عترت شهرکرد و جمعی از اعضای شورای این هیئت حضور داشتند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *