سخنرانی مادرشهید احمدی روشن در جمع بانوان یزدی

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / سخنرانی مادرشهید احمدی روشن در جمع بانوان یزدی
مادر شهید مصطفی احمدی روشن با تاکید بر ضرورت توجه به پتانسیل های موجود در ایران اسلامی گفت: متأسفانه برخی در ایران به جای اینکه به ملت و توان داخلی تکیه کنند، چشم خود را به بیگانه دوخته‌اند و انتقادات وارد شده را پذیرا نیستند.

به گزارش روابط عمومی پیروان عترت در یزد؛ صدیقه سالاریان، مادر شهید مصطفی احمدی روشن در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت این شهید والا مقام به همت هیئت پیروان عترت و در کانون بسیج مداحان استان یزد برگزار شد، گفت: متأسفانه برخی در ایران به جای اینکه به ملت و توان داخلی تکیه کنند، چشم خود را به بیگانه دوخته اند و انتقادات وارد شده را پذیرا نیستند.

وی در جمع بانوان مداح استان یزد با اشاره به فتنه 88 و نقش مداحان در پایان دادن به آن تاکید کرد: بانوان مداح نقش تعیین کننده ای بر فرهنگ و اعتقادات مردم دارند.

سالاریان با بیان اینکه مداحان نقش تعیین کننده‌ای در پیام‌رسانی خون شهدا به مردم را دارند، اذعان کرد: خون شهدا ریخته شد تا نقشه‌ی پلید دشمنان ایران اسلامی مبنی بر براندازی این نظام نقش بر آب شود.

مادر شهید احمدی روشن توان هسته‌ای ایران را خاکریزی در مقابل دشمن  دانست و افزود: تجهیزات و توان هسته ای که در اختیار داریم از اهمیت بالایی برخوردار است و خون های زیادی را در این راه داده ایم.

وی با تاکید بر اهمیت پیروی از ولایت فقیه خاطر نشان کرد: داشتن نعمت گرانبهایی چون رهبر معظم انقلاب آرزوی تمام کشورهای اسلامی است؛ قدر این نعمت الهی را بدانیم.

سالاریان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیش رو بودن انتخابات، خاطرنشان کرد: برخی برای تسخیر مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی صف‌آرایی کرده‌اند؛ لازم است در انتخاب خود دقت لازم را به خرج داده تا بهترین انتخاب ها را داشته باشیم.

وی ادامه داد:همه شهدا از جمله شهید احمدی روشن بر وفاداری و پیروی از ولایت فقیه تاکید داشته اند؛ پس نماینده ای را انتخاب کنیم که پیرو راه شهدا بوده و به فرامین مقام معظم رهبری گوش فرا دهد.

سالاریان اهمیت پیروی از ولایت فقیه را یادآور شد و افزود: باید نماینده‌ای انتخاب شود که به فرمایشات رهبری عمل کند. اگر در انتخاباتی که پیش رو داریم انتخاب شایسته‌ای انجام نشود، در نهایت قوانین ناکارآمد به تصویب خواهد رسید.

مادر شهید احمدی روشن پشتیبانی از ولایت فقیه را رمز پیروزی انقلاب اسلامی از ابتدا  تاکنون بیان کرد و گفت: اگر  تابه حال در هسته‌ای موفق بوده‌ایم به خاطر این بوده است که همه‌ گوش به فرمان ولایت فقیه بوده‌اند. اگر شهدای هشت سال دفاع مقدس گوش به فرمان امام نمی‌دادند اکنون قسمت اعظمی از کشور ما دست دشمن بود.

این مادر شهید با تاکید بر اینکه نقطه تمرکز دشمن بر روی ولایت فقیه است، و کسانی که واقعیت ماجرا را می‌دانند وظیفه دارند که این واقعیت را به مردم برسانند، خاطر نشان کرد:  باید مواظب باشیم که کسانی را انتخاب نکنیم که خدای ناکرده جزو نیروهای نفوذی دشمن را انتخاب نکنیم.

گالری تصاویر شهید احمدی روشن

انتهای مطلب/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *