سخنرانی مکتوب حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم علیه السلام

سخنرانی مکتوب حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم علیه السلام

خانه / اختصاصی هیأت / سخنرانی مکتوب حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم علیه السلام

سخنرانی مکتوب حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم علیه السلام

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی سیدنا و نبینا محمد و آله الطاهرین و لعن دائم علی اعدائهم اجمعین من الان الی قیام یوم الدین

اللهم کن لویک …

و هب لنا رافته و رحمته و دعائه و خیره ، اسلام علیک یا صاحب الزمان السلام علیک و علی آبئک الطبین الطاهرین المعصومین و علی امک فاطمه و علی علی بن موسی الرضا المرتضی جمیعا و رحمت الله و برکاته .

هدیه به محضر آقامون امام زمان و آباء گرامشون و مادرشون فاطمه زهرا ولی نعمتمون علی موسی الرضا و عموی بزرگوارشون حمزه سیدالشهدا ، امام زادگان واجب التعظیم حضرت سیدالکریم عبدالعظیم حسنی ، حضرت حمزه بن موسی الکاظم و حضرت طاهربن علی بن الحسین و ابالحسن و امامزادگاه این منطقه ، انبیاء علما صلحا شهدا و امام شهیدان  اموات و شهیدان این جمع و این شهر و این حرم و شهدای مدافع حرم صلوات محمدی ختم کنید .

آیاتی در قران داریم که با تعبیر یا ایهال الذین آمنوا آغاز شده ، 90 آیه است ، انتظارات خدا از بندگان ، انتظارات پیغمبر و آل پیغمبر از پیروان انتظارات امام زمان از منتظران و انتظارات امام و شهدا از رهروان است .

در واقع این آیات آیین نامه ی بندگی است . یا ایها الذین آمنوا ، زندگی مومنانه هر کسی می خواهد داشته باشد باید به این آیات عمل کند . دوتایش را خدمت شما اینجا می خواهم بگویم و یکی را که وسطشه که خیلی تعبیر عجیبی دارد . خدا فرمود من جسارت نمی کنم و خداوند نعوذبالله جسارت نمی کند ولی خدا در این آیه خیلی تند صحبت کرده آیاتی را که می خواهم محضرتان اشاره کنم یکی آیه 24 سوره انفال است یکی آیه 20 سوره انفال است و یکی هم آیه 21 و 22. یعنی از 20 تا 24 را می خواهم بخوانم .

همه دقت کنند عزیزانی که در این هیئت فاطمیه شهرری هستند کاغذ و قلم دارید یاداشت کنید بینندگان عزیزی هم که این بحث را دنبال می کنید خواهش می کنم یادداشت کنند این آیات را . اول این آیات را تلاوت کنم از آیه 20 تا 24

….

ما انسان ها دو نوع زندگی می توانیم داشته باشیم . یک نوع زندگی به تعبیر بعضی اساتید افقی و یک زندگی عمودی ، زندگی افقی ما انسان ها شبیه حیوانات است به دنیا می آییم می خورند و می خوابند و تولید نسل می کنند و لذت می برند و باز خور و خواب و تولید و نسل و باز خور و خواب تئلید نسل و شهوت و آخر هم مرگ . حیوانات همینطورند . همه حیوانات به دنیا آمدند خوردند خوابیدند و تولید نسل داشتند و لذت ها بردند و بعدش هم مردند . یا کشته شدندو خورده شدند و یا … این را می گویند روند افقی .

اما یه روند هم می تواند عمودی داشته باشد . انسان به دنیا آمدم ولی رسد آدمی به جایی که به جز خدا نبیند ، ثم دنی فتدلی فکان قاب قوسین او ادنی . انسان به جایی می رسد که حضرت جبرئیل هم به پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله ، عرض کرد یا رسول الله از این مرحله در شب معراج دیگر به بالاتر من برگه تردد ندارم به تعبیر ما بیایم بال و پرم می سوزد . فقط شما اجازه دارید بروید لذا وقتی پیامبر آن مرحله ی آخر را رفتند که ما هم نمی فهمیم قاب قوسین یعنی چه او ادنی یعنی چه ، پیامبر رسید به جایی که خصوصی با خدا حرف می زد و هیچ واسطه ای نبود انسان اینقد می تواند برود بالا .

حاج آقا ایشون پیغمبر بودند رفتند بالا ما چی ؟ من بارها این آیه ی 63 سوره نساء را خواندم

و من یطع الله و رسول و اولئک مع الذین انعم الله الیهم من    النبیین و الصدیقین و الشهدا و الصالحین حسن اولئک رفیقا.

در این آیه 5 دسته باهمن قران می گوید خیلی قشنگ و امیدوار کننده است . هر کسیی بردارد بگوید ما که پیغبر نیستیم و امکانات پیغمبر را نداریم و ما امکانات امامان را نداریم و ما امکانات امامزاده  ها را نداریم و ما امکانات حضرت عبدالعظیم را نداریم حتی ما امکانات شهدا را نداریم ، دخدا در این آیه اتمام حجت کرده است. لازم نیست امکانات داشته باشید . همان امکاناتی که دارید و این آیاتی که می خواهم امشب برایتان بخوانم عمل کنید اگر عمل کردید می شوید مع الذین انعم الله علیهم همنشین پیغمبران امامان و شهداو علمای صالح ، فقط من یطع الله و رسوله بشوید . اطاعت خداو رسول کنید و ما همه ی ما موجویدم و همه ما انسانیم انتخاب کنید . زندگی افقی می خواهید مثل حیوانات یا زندگی عمودی . زندگی افقی را انتخاب کنیم چون ما یک فکر هوشمندی داریم می شویم یک حیوان هوشمند . از هر حیوانی در لدت بردن بیشتر لذت می بریم و در درندگی بیشتر درندگی می کنیم چون هوشمندیم . هیچ حیوانی مانند صدام انسان ندریده و هیچ حیوانی مانند ال سعود خبیث بچه نکشته ، هیچ حیوانی مانند آمریکا و صیونیست تیکه و پاره نکرده . هیچ حیوانی به اندازه منافیقن یک دفعه و یک جا هفتاد ودونفر را در حزب جمهوری تیکه و پاره نکرده . لذا اگر این انسان زندگی یافقی را انتخاب کند از هر حیوانی کثیف تر می شود لذا فرموده است اولئک کالانعام بل هم اضل ، یعنی از حیوانات پیشرفته تر می شود و پست تر می شود .

ببخشید دانشمندان می گویند یک گاو را در اتاق تاریک بگذارید و در اتاق چندتا بچه خواب باشند ، تاریک . کسی سیخ نزند این گاو را ، گاو در اتاق راه می رود و پا روی بچه ها نمی گذارد. امتحان کنید . در یک اتاق تاریک گاو با گاو بودنش رد میشه پا روی بچه ها نمی گذارد ولی آل سعود خبیث نجس العین در یمن چه کرده است این اسرائیل ملعون صهیونیست ها چه کودک کشی در فلسطین راه انداخته اند . در عراق افغانساتان در بحرین سوریه فلسطین ببینید چه بلائی سر مردم پیر و زن و بچه در آورده اند. پس انسان می تواند انتخاب کند . زندگی افقی می شود حیوان هوشمند .

یک نفر کلید بمب اتم را زد در شهر ناکازاکی ژاپن ، چند نفر کشته شدند 200 هزار نفر ، 200 هزار نفر هیچ حیوانی با یک کلید 200 هزار نفر نکشته .

انتخاب کنید برادرا خواهرا بیننده ها ، انتخاب کنید که به حرف دلمون گوش کنیم ، به حرف نفسمون گوش کنیم به حرف شیاطین گوش کنیم .

امروز هم شیاطین کسی نیست که بیاید روی پیشانیش بنویسد که من شیطانم ، قرآن می فرماید شیطان فوق تخصص ظاهر سازی است و خاصمهما انی لکما لمن الناصحین . به اسم دفاع از حقوق بشر و به اسم دفاع از حقوق زن و به اسم دفاع از حقوق اقلیت ها به اسم طرفداری از جوان ها  و به اسم طرفداری از مردم ایران می خواهند سرشان را کلاه بگذارند . حالا قطعا هیچ انسانی که یه ذره عقل داشته باشد زندگی افقی را انتخاب نمی کند . زندگی عمودی باید انتخاب شود .

 

سخنرانی مکتوب حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم علیه السلام

زندگی عمودی چی هست ؟ در آیه 24 می گوید :

یا ایه الذین آمنوا ، اگر می خواهید زندگیتان عموید شود و حیات انسانی و معنوی پیدا کنید ، استجیبوا لله و للرسول اذا دعاکم لما یحییکم . خدا و پیغمبر شما را دارند صدا می زنند و شما رادارند دعوت می کنند به زندگی عمودی ، زندگی ای که پرواز کنید . ا شاء الله سوار هواپیما شده باشید . هواپیما تا موقعی که دارد پایین حرکت می کند تمام ساختمان های شهر دیده می شود و کوچک و بزرگ دیده می شود همه چی با هم فرق می کند ماشین کوچک با بزرگ فرق می کند ولی وقتی هواپیما رفت بالا رفت بالا همه ی شهر ها می شود اندازه ی یک قوطی کبریت . هر کسی که زندگی عمودی داشته باشد زندگی دنیا می شود کوچک . دنیا برایش می شود یک قوطی کبریت . دیگر رئیس جمهوری ، با رفتگری فرقی نمی کند . اگر رفتگر وظیفه اش را انجام دهد سربلند از پل صراط عبور می کند و اونی که مسئولیت بیشتر دارد و انجام نداده سرافکنده تره

ولی دنیا برایش فرقی نمی کند کسی که بالا رود لذا همه شما این جمله را از حضرت اقا شنیدید و آقا رئیس جمهور بودند و هنوز امام زنده بودند یک خبرنگار از آقا پرسید دیگه دوره ریاست جمهوری دو دوره چهارساله است شما بعد ریاست جمهوری می خواهی چه کار می کنی ؟ همه شنیدند که ایشون گگفتند که اگر امام به من ماموریت بدهند بگویند عقیدتی سیاسی یک پاسگاه ژاندارمری لب مرز باش با افتخار می روم انجام می دهم . چرا ؟ چون این آدم عمودی رشد کرده . کسی که عمودی رشد کرده پست های دنیا قوطی کبریته ، ریاست جمهوری و مسئول عقیدتی سیاسی ژآندارمری براش فرقی نمی کند . .

این که برای ما پست ها فرق داریم ، چون ما داریم افقی حرکت می کنیم .

اگر می خواهید عمدی بروید بالا و اگر عمودی رفتید بالا. استجیبوا لله و للرسول ، هرچی خدا و پیغمبر فرمودند گوش کنید . قطعا ما قول می دهیم حرف خدا و پیغمبر را گوش کنیم .

آیه ی بعدی را گوش کنید

یا ایها الذین آمنوا اطیعوا الله و اطیعوا الله و رسوله . با دیگر می فرماید . آن جا می گوید اجابت کنید خدا و رسول را یعنی خدا و رسول اعلام می کنند می خواهید در مدرسه عمودی ثبت نام کنیم . همه گفتیم بله یا چی گفتیم بله ؟ اشهد ان لااله الاالله و اشهد ان محمدا رسول الله . می خواهم با اصطلاحات خیلی ساده بگویم . ثبت نامی های مدرسه ی عمودی زیادند . همه م یخواهند عمودی بروند و زمان پیغمبر هم ، این سوره را همه شنیدید  هدیه کنیم ثواب این سوره را به امامزادگان این حرم و عموی پیامبر

بسم الله الرحمن الرحیم اذا جاء نصرالله والفتح …

پیغمبر آمدند در مکه اعلام کردند هرکه می خواهد حیوان نشود . هر کسی می خواهد انسانیتش تبدیل به حیوانیت نشود می خواهد عمودی حرکت کند و افقی نرود بیاید ثبت نام کند مردم دسته دسته آمدند ثبت نام کرد ند .

اما صرف ثبت نام کافی است ؟ شما بگویید . من رفتم مدرسه ی ورزشی ثبت نام کردم مقام اول می شوم در ورزش ؟ نه

بنده های خدا کلی زحمت کشیدند ولی باز هم مقام نیاورده اند .

من به صرف ثبت نام در مدرسه ی آموزشی به من مدرک دیپلم می دهند ؟ نه . به صرف ثبت نام در یک مدرسه که به ما مدرک نمی دهند ، ثبت نام کردیم برای مدرسه ی رشد عمودی ، الحمدلله . شهادتین همه گفتیم . حالا مشقش چیه ؟ یا ایهاالذین آمنوا اطیعوالله و رسوله و لا تولوا عنه و انتم تسمعون . تکلیفاتون را خداو پیغمبر می گوید و غیرر خدا و پیغمبر کسی دیگر نیست . اگر اهل بیت علیهم السلام هم می گویند حرف پیغمبر است . هر چه خدا گفته باید بگوییم چشم . هرچه پیغمبر گفته بگوییم چشم . جای دیگر خداوند فرموده ما آتاکم الرسول فخذوه و ما نهاکم عنه فنتهوا .

شما ببینید بعد از خلیفه ی دوم آمدند سراغ امیرالمومنین علیه السلام ، من بارها این را گفته ام . با افتخار هم می گوییم و هیچ منافاتی با وحدت ندارد چون علمای اهل سنت هم دارند و علمای شیعه هم دارند .

آمدن سراغ امیرالمومنین بعد خلیفه ی دوم ، ما می خواهیم شما خلیفه باشید ولی سه تا شرط دارد ، یک اطاعت کنی امر و کلام خدا را ، چشم ، اطاعت کنی سیره و کلام رسول خدا را چشم ، این دو تا قرانی است ، پیروی کنی از سیره ی خلیفه ی اول و دوم . حضرت امیر علیه السلام گفتند وایسید ببینم اولی و دومی را خدا فرموده قبول ، اطیعوا الله و رسوله . خداو پیغمبر چشم . ولی خلیفه ی اول و دوم یا طبق خدا و پیغمبر حرف زدند یا نزدند ؟ از این منطقی تر نمی شود. اگر طبق حرف خدا و پیغمبر حرف زدند ما داریم از سرچشمه می گیریم دیگر این جوب های وسط ارزش ندارند که از سرچشمه می گیریم . ولی اگر طبق خدا و پیغمبر حرف نزدند من به چه دلیلی به نظر آنها عمل کنم ؟ دلیل ندارم ، حجت ندارم .

خیلی ها گفتند به امیرالمومنین آقا قبول کن و بعد بزن زیرش ، مثله بعضی ها که سوگند می خورند مدافع اسلام باشند بعد می زنند زیرش ، بعضی ها د رمجلس و قوه قضائیه و مقننه و مجریه و همه ی ما ها سوگند خوردیم مدافع اسلام باشیم و مدافع حقوق مردم باشیم و خدمت گذار باشیم ولی همچین راحت می زنند زیرش . خب یا علی شما هم بگو بزن زیرش حضرت فرمودند نه حکومتی که بر اساس دروغ بخواهد به وجود بیاید به درد نمی خورد .

پس هر کسی در مدرسه ی رشد عمودی ثبت نام کرده مشقش اطاعت از خدا و رسول خداست . پس حاجاقا اطاعات از اهل بیت یعنی چی ؟ اگر اطاعت از اهل بیت ، یک کلمه ی اهل بیت غیر از کلام خداو رسول خدا باشد اصلا حجت برای ما نیست اما یقین داریم  اعتقاد داریم که اهل بیت یک کلمه غیر از کلام خدا و رسول خدا نفرمودند ولی فقیه و بقیه مراجع و علما هم اگر کلمه ای غیر فرمایشات خداو پیغمبر برای ما بگویند حجت نیستند . پس مشق مدرسه ی رشد عمودی که انسان رشد عمودی را گفتیم اطاعت خداو رسول است و جالبش این است که این مدرسه نمی توانید سر مدرسه را کلاه بگذارید بر خلاف مدرسه های دنیا و آیه ی بعدی حرف تند خداست .

و لاتکونوا کالذین     قالوا سمعنا و هم لا یسمعون

مشکل ما مردم در طول تاریخ این است از زمان پیغمبر که نمونه اش جنگ احد است . 50 نفر را پیغمبر گذاشتند در تنگه، پیغمبر خدا فرمودند از این تنگه تکان نخورید چه پیروز شدیم و چه شکست خوردیم . گفتند چشم . چون ثبت نام کرده بودند در مدرسه ی رشد عمودی با پیغمبر آمده بودندد گفتند چشم ولی از این 50 نفر چند نفر زدند زیر قولشان ؟ بگید ؟ 45 نفر ، 5 نفر وایسادند و شهید شدند ، 45 نفر اطاعتشان مصداق این آیه بود . گفتند حرف تو را شنیدیم یا رسول الله ولی در واقع نشنیدند و سازمان مجاهدین خلق ، بزرگ ترای جلسه یادشان است بعد شدند منافقین . ایه ای روی پرچمشان بود چی بود ؟ فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما . حرف خدا را داشتند می زدند . ولی به قول حاج آقا راست می گن از اول پلونشون کج بود ولی ظاهر امر این بود که حرف خدا را می زدند و نهج البلاغه و قران و کتاب های دینی را می خواندند ولی قالوا سمعنا و هم لا یسمعون .

اما فرمودند اگر مدافع خلقید چرا دارید مردم را می کشید ؟

در اعترافتشان دیدید ، مادر را با بچه کشتند ، بقال را فقط برای این که ریش داشت کشتند ، 17 هزار نفر را کشتند سال 60 .

شوخی نیست شهدای دست منافقین 17 هزار نفر ، یک عهده ای از اینها شهید بهشتی  و شهید رجایی و حزب جمهوری و 100 نفر هزار نفر دو هزار نفر شاخص بودند و 15 هزار نفر مردم عادی بودند ، هیچ گناهی نکرده بودند ، حالا می گوییم شهید بهشتی ضد آنها بود ، رفتگره چه گناهی داشت ، شیرفروشه چه گناهی داشت میئه فروشه چه گناهی داشت بچه شیرخوره چه گناهی داشت ، تو ماشین بابا و بچه و ننه را با هم سوزاندند اتوبوس با بچه ها سوزاندند ، این ها گفتن ما به حرف پیامبر گوش دادند قالوا سمعنا و لا یسمعون ، می خواهم بیاییم جلو تا برسیم به امروزمان . حتی من و امثال من به دیگران می خواهم گیر ندهم . من امثال من دارم روی من منبر قران می خوانم  ، می گویم خدایا حرف های تو را شنیدم و اگر پایین منبر عمل نکردم و هم لایسمعون انگار نشنیدم و دارم خودم را می زنم به کری . حالا اینجا می گوید اگر حرف خدا و پیغمبر و ولی خدا را گوش کردید و عمل نکردید شما انگار کردید . امام دیروز ما امام امروز ما چه قدر به مسئولین گفت آی مسئولین شما نوکر مردمید شما خدمت گذار مردمید این مردم ولی نعمت شما هستند . شما کجای دنیا نوکر خونه اش هزار متره و ولی نعمتش یه خونه ی چهل متری هم ندارد ، البته روی سخن ما با همه ی مسئولین نیست با مسئولینی هست که دارند اشرافی زندگی می کنندو دارند توی ناز و نعمت می گذرونند و مردم دارند زیر فشار اقتصادی له می شوند . روی سخن ما با آنها است . این ها جزو کسانی هستند که پای صحبت مقام معظم رهبری هم می نشینند پای صحبت امام دیروز هم می نشستنند و همشون می گویند چشم ولی وهم لایسمعون هیچ کدامشان گوش نمی دهند . حضرت آقا می گوید کالای ایرانی مصرف کنید در عکس هایشان اگر مرض ندارند که نباید این کار را بکنند . در عکس هایشان لباس بپوشند که برند خارجی است . یعنی مملکت ما لباس ندارد ؟

حضرت آقا می گوید واردات واردات خارجی نباشد وقتی خودمان جنس داریم می بینیم چندین هزار رقم کالایی که خودمان در ممکلت داریم دارند مثله چی وارد می شود . که حضرت آقا به یکی از وزیرا فرمودند من جای شما بودم در هیئت دولت یقه پاره می کردم ، چرا این اتفاق داره می افتد . بابا وارد کردن هر کالای خارجی که مشابه ایرانی داریم یعنی بی کار کردن کلی از کارگرهای ایرانی است بیچاره کردن این هاست اینها قالوا سمعنا و هم لایسمعون . فرقی نمی کند یک عده زمان پیغمبر به پیغمبر گفتند چشم پشت گوش انداختند یه عده زمان امیرالمومنین به امیرالمومنین گفتند چشم پشت گوش انداختند. می خواهم این آیه آخر را با شدت بخوانم تا متوجه شوید خدا با لحن تندی با این ها صحبت کرده است .

به امام امروز ما بعضی ها می گویند چشم و پشت گوش می اندازند . بابا به خدا وضعیت اقتصادی کشور ما اگر درست مدیریت شود نباید مردم ما اینقدر در فشار باشند . ما نعمت خدادادی زیاد داریم مدیریت اقتصادیمون مشکل دارد بله مشکلات دشمنان است و تحریم ها است ولی ما 40 سال با مشکلات دست و پنجه نرم کردیم ولی ما این فشاری که به مردم می آید و هست نبوده در چندسال گذشته

حالا حرف تند خدا را گوش کنید . خدا می فرماید :

آنهایی که به ولی خدا می گویندچشم و پشت گوش می اندازند اینها مثله چهارپایانند . ان شرالدواب عند الله الصم البکم الذین لایعقلون

کسی که کره و کوره و تعقل نمی کند . تعقل اینجا را خدا معنا کرده است یعنی به حرف خدا گوش کنی و به حرف ولی خدا گوش کنی .

آمرکا ملاک تعقل ما نیست که به حرف او گوش کنیم اروپا ملاک تعقل ما نیست . قران و ولایت و عترت ملاک تعقل ماست . حضرت عبدالعظیم حسنی که مفسر قران بود معلم قران بود فقیه بود و فررزند امام مجتبی علیه السلام بود ولی این قدر را می فهمید که تا حرف هایش را با امام هادی چک نکند عقلانی نیست .

من می خواهم از این آیات استفاده کنم ، آی دانشمندان ، آی مسئولین آی حوزویان آی همه ی مردم ایران اگر حرف هایمان را با قران افکارمان را حرف هایمان را با قرآن و ولایت تنظیم نکنیم ما عاقل نیستیم و وقتی عاقل نبودیم می شویم حیوان و حیوان هم عقل ندارد مشکل ش این است . ما عاقل نیستیم این بیان قران است . الذین لا یعقلون هر کسیی بشنود و پشت گوش بیندازد .

چه کسی است که شهادت ندهد هم امام دیروز ما و هم امام امروز ما چه قدر برای رسیدگی به مشکلات مردم فریاد زدند و به حضرت عباس ما بارها گفتیم اگر یک ذره این تجملات در ادارات و وزارت خانه ها تجملات محیطهای اداری کم شود و نصف شود یک دانه فقیر نداریم .

ولی متاسفانه پشت گوش می اندازند . حضرت آقا دیدید در دیدار مجلسیی ها فرمودند  بعضی از ساختمان ها که می بینم برخی ادارات و وزارت خانه ها ساختند با خودم می گویم این ها چطور می خواهند روز قیامت جواب خدا را بدهند این بودجه ی بیت المال بوده بودجه ی ارث باباتون نبوده که اینجور خرج کردید . کاخ ساخته اید ، بودجه باباتون هم بود فردا قیامت باید جواب می دادید ، روز قیامت هیچ مالی را بدون پرسش از ما که ول نمی کنند .

لتسئلن یومئذ عن النعیم .

اتاق یک مدیری ، من مدیر قبلش را رفته بودم ، مدیر بعدی را رفتم دیدم دکوراسیون اتاق عوض شده چند سال پیش گفتم دکوراسیون قبلی اشکالی نداشت . گفت خیلی به ذائقه ام نمی خورد . مگه ماله باباته . 15 سال پیش 80 میلیون برای دکوراسیون یک اتاق خرج کرده روز قیامت چطور می خواهند جواب بدهند .

ما حرفمان تمام شد

حرف ما این است از پایه 20 تا 24 سوره انفال را ترجمه کردیم

ای انسان ها هر جا که می خواهی باشی ، ببینید در کنار پیغمبر بودند و بی عقلی کردند و تنگه را رها کردند و حمزه عموی پیامبر شهید شد دندان پیامبر شکست 90 زخم بر پیکر امیرالمومنین وارد شد . پیغمبر آسیب دیدند سپاه اسلام به پیروزی نرسید به خاطر یک بی عقلی ، حرف پیامبر پشت گوش افتاد و دیگر جبران نشدو کمر پیغمبر شکست یا شهادت حمزه سید الشهدا .

حرف ولی را پشت گوش انداختند بی عقلی است قرآن می گوید ، حرف ولی را پشت گوش انداختن دیوانگی است ، حرف ولی را پشت گوش انداختن حیوانیت است به خودتان دارید ضربه می زنید.

ای کاش بیدار باشیم بفهمیم قران می فرماید اگر بشینید و گوش بدید ، تو چشم های آقا نگاه می کنند و دروغ می گویند و گزارش های دروغ می گویند . حرف ولی را بشنوید و پشت گوش بیندازید سقوط کرده اید از زندگی عمودی شده اید افقی و وقتی زندگی افقی شد مبل ها هم با هم فرق دارند . ماشین ها هم با هم فرق می کنند و قطعا ماشین بهتر و مدل بالاتر می خواهد قطعا خانه ی بزرگ تر می خواهد قطعا حقوق بیشتر می خواهد . ولی اگر پروازتون عمودی شد همه ی این ها می شود چرک کف دست ارزشی ندارد چون به پرواز فکر می کنید . ثم دنی فتدلی فکان کاب قوسین او ادنی

خدایا به آبروی امام حسین به ابروی شهدا به آبروی حمزه ی سید الشهدا به آبروی حضرت عدبالعظیم حسنی به همه ی ما توفیق شنیدن کلام ولی یه آیه ی دیگر هم بگویم جالبه آیه ی 10 سوره تبارک یک عده از جهنمی ها می گویند و قالوا لو کنا نسمع او نعقل ما کنا فی اصحاب السعیر . اگر یک گوش شنوا داشتیم جزو جهنمی ها نمی شدیم .

پس حرف خلاصه ی امشب من ، اگر به حرف خدا و پیغمبر و ولی خدا گوش نکنیم اینجا می شویم بی عقل دیوانه و حیوان و روز قیامت هم می شویم اهل جهنم . هم اینجا بدبخت و هم اونجا بدبخت ، خسرالدنیا و آلاخره.

ولی اگر به حرف خدا و پیغمبر و ولی خدا گوش کردیم اینجا پرواز می کنیم و روز قیامت هم پروازی می رویم به بهشت که روایت داریم برخی ها پروازی می رویم به بهشت و ملاکش هم اینه که اگر عبدالعظیم حسنی هم که باشی برو حرفت رو با ولیت تطبیق بده . ببین حرف ولی را درست فهمیدی . ولی خدا امروز ولی فقیه به مسئولین می فرماید ما به شما گفتیم به آمریکا اعتماد نکنید ، اعتماد کردید چوبش را خوردید . امروز هم می گوییم به اروپا اعتماد نکنید و خب بگید چشم و وایسید و اگر الکی گفتید چشم و پشت گوش انداختید شما حیوان شدید.

از این تربیون می گویم هر کس یه ولی خدا بگوید چشم  و پشت گوش بیندازد این آیات می گوید حیوان شده روز قیامت هم جهنمی شده

خدایا ما را حیوان قرار نداده

خدایا ما را کر و لال و کور معنوی قرار نده . ابابصیر میگوید به امام صادق علیه السلام عرض کردم آقا دعا بفرمایید چشم سرم خوب بشه آقا فرمودند می ترسم دعا کنم چشم سرت خوب بشه بعد چشم دلت از بین بره .

ما امروز کر داریم کر باطنی  ، کور داریم کور باطنی

خدایا به آبروی محمد و آل محمد ما را کور و کر باطنی قرار مده .

السلام علیک یا عم رسول الله . شب شهادت حممزه سیدالشهدا ، شب شهادت رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی که زیرارتش زیارت ابی عبدالله ، شب جمعه و شب زیارتی امام حسین علیه السلام ، یک اشاره می کنم و عزیزم براتون روضه می خواند

السلام علیک یا عم رسول الله خود را در کنار مزار حمزه سیدالشهدا حس کنید و سلام بدهیم بعد منزل نبود د ر سفر روحانی

السلام علیک با عم رسول الله السلام علیم یا عم نبی الله السلام علیک یا عم حبیب الله السلام علیک یا اسدالله و اسد رسوله السلام علیک یا سیدلاشهدا

پیغمبر خیلی گریه کردند برای عموجانشان من یک اشاره می کنن یا رسول الله شما رو بدن عموجانتان عبا انداختید و فرمودید خواهر طاقت نداره بدن برادر را ببیند یا رسول الله یه نفر بود کربلا رو بد حسین یه عبایی می انداخت آخه خواهر باور کنید طاقت ندارد بدن برادر را ببیند اما نمی دانم چه مصلحت بود . خواهر کربلا بدن را دید . خودم دیدم نوگل زهرا در میان خون دست و پا می زد سنان در پهلوی او میخ و مادرم زهرا را صدا می زد

السلام علی الحسین …

به عظمت حمزه سیدالشهدا فرج اقامون را برسان

شر دشمنان به خوشان برگردان

رزمندگان اسلام رزمندگان مدافع حرم به پیروزی نهایی برسان

امام و شهدا و اموات غریق رحمت بفرما

رهبر عزیزتر جانمان را محافظت بفرما

هرکسی به این اسلام و لایت و امت خدمت می کند روز به روز سربلندترش بفرما

هرکسی خیانت می کند اگر قابل هدایت نیست رسوا و نیست و نابود بفرما

مریض ها و ملتمسین لباس عافیت بپوشان

باران رحمتت را با عافیت بیش از پیش بر مامنازل بفرما

عاقبت هایمان را را شهادت ختم به خیر بفرما

آنچه به زائران حمزه سیدالشهدا و عبدالعظیم حسنی و زائران اباعبدالله وعده داده ای از کرمت به ما عنایت بفرما .

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *