سه‌شنبه های تکریم از خانواده شهدا در گرمسار

سه‌شنبه‌های تکریم از خانواده شهدا در گرمسار

خانه / انقلاب و دفاع مقدس / شهدا / امر به معروف / سه‌شنبه‌های تکریم از خانواده شهدا در گرمسار

در طرح ملی سه شنبه های تکریم، در مراسمی از خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر شهید عزالدین در گرمسار تجلیل شد.

سه‌شنبه های تکریم از خانواده شهدا در گرمسار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان، سعید متقی سرپرست فرمانداری گرمسار در جمع خانواده معظم شهدا و مسئولان گفت: طرح سه شنبه‌های تکریم طرحی بسیار خوب و مدون است و باید بدانیم این طرح چه میزان تاثیرگذار است و تبلیغات و اطلاع رسانی بیشتری از این برنامه‌ها داشته باشیم.

وی با تسلیت ایام ماه محرم و شهادت امام حسین علیه السلام اظهار داشت: امام حسین علیه السلام شهید امر به معروف و نهی از منکر بود و امروز باید نگاهی برجامعه داشت که آیا فقط امر به معروف به حجاب و عفاف معطوف می‌شود یا باید در همه زمینه‌ها امر به معروف و نهی از منکر انجام شود.

سه‌شنبه های تکریم از خانواده شهدا در گرمسار
سه‌شنبه های تکریم از خانواده شهدا در گرمسار

حجت الاسلام سیدعلی موسوی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنر مساجد استان سمنان افزود: امر به معروف و نهی از منکر راه پیامبران و صالحان است و بهترین امر به معروف در عمل دیده خواهد شد.

وی گفت: طرح سه شنبه‌های تکریم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران در حال برگزاری است.

شهید لطف الله عزالدین فرزند کریم در بیستم اسفند ۱۳۵۱ در روستای چهار قشلاق گرمسار دیده به جهان گشود. این شهید والامقام بیست و هفتم اردیبهشت سال ۱۳۷۴ در حین انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر توسط ضارب به شهادت رسید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *