سوغات نامشروع غرب از جرایم فرهنگی است

خانه / استان ها / سوغات نامشروع غرب از جرایم فرهنگی است

%d9%86%da%a9%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%85-%da%a9%d9%86%da%af%d8%b1%d9%87

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: ترویج معروفات و مقابله با منکرات در جامعه مهمترین درس مکتب عاشوراست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی گفت: طبق فرمایش امام حسین (علیه السلام) وقتی حق الهی در جامعه ای اجرا نشود، مومنان باید به وظیفه شرعی خود عمل و پشت سر ولی خدا قیام کنند و حق را مطالبه نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: یکی از منکراتی که در جامعه ترویج می شود، کنسرت های موسیقی با انواع جرایم فرهنگی است؛ این کنسرت ها، سوغات نامشروع غرب است و دلسوزان باید دائم در ممانعت از برپایی آن تذکر دهند.

وی خاطرنشان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همانطور که برپایی کنسرت موسیقی را در شهر مقدس قم تقبیح کرد، کنسرت موسیقی مشابه آن را در شهرکرد تقبیح کند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: باید شعائر حسینی همچون همایش شیرخوارگان حسینی را زنده نگه داریم و باشکوه برگزار کنیم، چون دشمنان راه حضرت سید الشهدا(علیه السلام)، از گسترش مکتب حسینی در بین جوامع اسلامی، هراس دارند و با تبلیغات مسموم می خواهند از همه گیر شدن آن جلوگیری کنند.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر مقابله با بدعت گذاران اسلام راستین گفت: مومن انقلابی و ادامه دهنده راه حضرت علی (علیه السلام) در برابر دنیاگرایی، حرام خواری، شراب خواری، تاراج بیت المال، گسترش دروغ و ریاکاری در جامعه حساس است و وظیفه خود می داند که از ترویج این منکرات جلوگیری کند.

نمازگزاران، پس از خطبه های نماز جمعه شهرکرد، در راستای احیای قانون امر به معروف و نهی از منکر و حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، به مناسبت دهه نخست محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر راهپیمایی کردند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *