سومین دوره انتخابات كانون مداحان و شعرای آیینی برگزار می شود

خانه / استان ها / سومین دوره انتخابات كانون مداحان و شعرای آیینی برگزار می شود

رییس كانون مداحان وشعرای آیینی استان چهارمحال وبختیاری از برگزاری سومین دوره انتخابات كانون مداحان وشعرای آیینی خبر داد.

توسلی15

رییس كانون مداحان وشعرای آیینی استان چهارمحال وبختیاری از برگزاری سومین دوره انتخابات كانون مداحان وشعرای آیینی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛حمید رضا توسلی گفت:همزمان با سراسر کشور سومین دوره انتخابات كانون مداحان وشعرای آیینی در سطح استان اواسط دیماه سال جاری برگزار می شود.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان به تشریح نحوه برگزاری و شرایط كاندیدای كانون مداحان و شركت شعرای آیینی در انتخابات پرداخت و افزود: مقدمات کار برای برگزاری این دوره از انتخابات درحال فراهم شدن است.

توسلی به صدور کارت عضویت در کانون مداحان وشعرای آیینی اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده در نظر است قبل از برگزاری انتخابات، کارت عضویت در کانون مداحان وشعرای آیینی برای مداحانی که به کانون های مداحان در سطح استان مراجعه و فرم ثبت نام را تکمیل کردند، صادر شود.

وی ادامه داد:هفته آینده جلسه مشترك اعضای کانون مداحان وشعرای آیینی شهرکرد با مسئولین كانون مداحان شهرستانها برگزار و دستوالعمل سومین دوره انتخابات كانون مداحان وشعرای آیینی،برای اجرا در سطح استان ابلاغ خواهد شد.

توسلی به نقش مداحان در بصیرت افزایی اشاره کردو افزود:مداحان و شاعران آیینی در هیئات، محافل و اجتماعاتی که به مناسبت های مختلف برگزار می شود باید از اشعار و مطالبی استفاده کنند که برای مخاطب مملو ازمعنویت ، پند آموز و روشنگری باشد.

رییس قشر بسیج مداحان استان ادامه داد:شاعران و مداحان عزیز با بهره مندی از مباحث علمای ولایتمدار به خوبی می توانندبا بیان هنرمندانه،معارف الهی را برای مخاطبن تشریح و اهداف پلید دشمنان علیه اسلام ناب رامطرح کنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *