شانزدهمین نشست سخنرانان مرتبط با هیات رزمندگان اسلام

خانه / آموزش / شانزدهمین نشست سخنرانان مرتبط با هیات رزمندگان اسلام

شانزدهمین نشست سخنرانان مرتبط با هیات رزمندگان اسلام صبح پنجشنبه (96/2/14) باحضور جمعی از سخنرانان مطرح کشوری برگزار خواهد شد

شانزدهمین نشست سخنرانان مرتبط با هیات رزمندگان اسلام صبح پنجشنبه (96/2/14) باحضور جمعی از سخنرانان مطرح کشوری در جوار مضجع نورانی کریمه ی اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران در مکان مجتمع منتظران شهادت واقع در جمکران،میدان انتظار،جنب پارکینگ شماره ی یک،پلاک 313 برگزار خواهد شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری و سردار نجات به سخنرانی خواهند پرداخت.

تبیین نقش روحانیون و خطبا در تحقق شعار سال، نفی اشرافیت و تجمل گرایی مطابق سبک زندگی و نقش مردم در تحقق امنیت ملی از جمله محورهای شانزدهمین نشست سخنرانان مرتبط با هیأت رزمندگان اسلام است.

هر سال سه نشست پیش از ماه مبارک رمضان، دهه اول محرم و ایام فاطمیه با حضور سخنرانان سراسر کشور مرتبط با هیأت رزمندگان برگزار می‎‎شود. موضوعات این نشست‌ها با توجه به دغدغه‎‎ها و بیانات امام خامنه ای تهیه شده و سخنرانان حاضر به ارائه مطالب و تبادل نظر می‎‎پردازند، این نشست‌ها علاوه بر مباحث معرفتی، شامل ارائه اخبار و تحلیل‌های سیاسی روز هم است تا سخنرانان در جریان آخرین اطلاعات لازم در امور کشور، منطقه و بین‎الملل قرار گیرند. پانزدهمین نشست هم‌اندیشی سخنرانان مرتبط با هیأت رزمندگان اسلام پنجشنبه 7 بهمن در شهر مقدس قم و در جوار مسجد جمکران در مجتمع یاوران مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف برگزار شد.

اخبار و تصاویر این نشست متعاقباً اعلام خواهد شد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *