شناخت امام زمان برای همگان لازم است/ مراسم همراه با تصویر

خانه / استان ها / شناخت امام زمان برای همگان لازم است/ مراسم همراه با تصویر

حجت الاسلام علیزاده در جمع بسیجیان و جوانان عاشورایی اشکفتک گفت: شناخت آخرین ذخیره الهی حضرت امام زمان (ارواحنافداه) برای همگان لازم است.

حجت الاسلام علیزاده در جمع بسیجیان و جوانان عاشورایی اشکفتک گفت: شناخت آخرین ذخیره الهی حضرت امام زمان (ارواحنافداه) برای همگان لازم است.

​ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛مراسم هفتگی جوانان عاشورایی و بسیجیان اشکفتک برگزارشد.

حجت الاسلام علیزاده با تبریک اعیاد شعبانیه بویژه فرخنده میلاد با سعادت امام زمان(ارواحنافداه) و گرامیداشت سالگرد شهادت علامه شهید آیت الله مطهری و هفته مقام معلم به وظایف شیعیان در عصر غیبت پرداخت.

وی ادامه داد:شناخت حجت خدا و معرفت به امام زمان (ارواحنافداه) – تهذیب نفس و کسب فضایل اخلاقی تلاش برای اصلاح جامعه – کسب آمادگی های فکری ، فرهنگی عقلی ، نظامی و … برای یاران امام زمان از جمله وظایف شیعیان در عصرغیبت است.

حجت الاسلام علیزاده گفت: توبه از گناهان – اطاعت و پیروی از ولی فقیه، نائب امام زمان (ارواحنافداه)-دعا برای سلامتی و تعجیل در فرج آن امام همام و صدقه دادن برای سلامتی حضرتش از دیگر وظایف ما در عصر غیبت می باشد.

وی ادامه داد:انجام اعمال عبادی به نیابت از امام عصر علیه السلام – توجه خیلی خاص به بعضی از اماکن مثل مسجد مقدس جمکران ، مسجد سهله و… – توسل به امام زمان علیه السلام و خواند ادعیه و انجام واجبات ، از موارد دیگر وظایف شیعیان است.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، قرائت دعای توسل ، برگزای مسابقه و تقدیم جوایز به نفرات برتر و تجلیل از تلاشهای بی وقفه جمعی از معلمین عزیز با اهداء شاخه های گل از دیگر برنامه های این مراسم بود.

این مراسم را از دریچه دروبین با هم نگاه کنیم…

 پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *