شهادت، رزق تقسیم شده برای شهیدان

خانه / استان ها / شهادت، رزق تقسیم شده برای شهیدان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج کشور با خانواده شهیدحجت الاسلام محمدحسین محبی در چالشتر، (منطقه غرب شهرکرد) مرکز استان چهارمحال و بختیاری دیدار کرد.

محبی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج کشور با خانواده شهیدحجت الاسلام محمدحسین محبی در چالشتر، (منطقه غرب شهرکرد) مرکز استان چهارمحال و بختیاری دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی در دیدار با مادر شهیدان محبی گفت: فراموش نکردن یاد و خاطره شهیدان از سفارش های موکد مقام معظم رهبری است و با توسل به شهدا که علم های هدایت هستند می توان در مسیر صحیح قرار گرفت.

وی از شهادت به عنوان رزق تقسیم شده برای شهیدان یاد کرد و گفت: شهادت نعمتی است که فقط نصیب افراد خاص و برگزیدگان اللهی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی همچنین از خانواده شهیدان به عنوان الگو در جامعه اسلامی یادکرد و گفت: مادران شهیدان ، همچون معلمان تهذیب و انسان سازی جامعه هستند و ما دوستان شهیدان با سرکشی به خانواده شهیدان یادآور می شویم که هیچگاه از مسیر شهیدان منحرف نخواهیم شد.

وی، هدف از دیدار با خانواده شهداء را الگوگیری درس صبر و استقامت دانست و افزود: ما به دیدار این خانواده ها می رویم تا یکی اینکه پیام مقام معظم رهبری را به آنان برسانیم و دیگر اینکه از نورانیت و جذابیت معنوی این عزیزان بهره مند شویم.

در این محفل معنوی مادر و خواهران شهید خاطراتی را از روحانی شهید حجت الاسلام محبی بیان کردند.

در آغاز این دیدار حجت الاسلام سرافراز نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان طی سخنانی بخشی از زندگی و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی روحانی شهید حجت الاسلام محبی در عرصه های مختلف را بیان کرد.

گفتنی است: روحانی شهید حجت الاسلام محمد حسین(مهرداد) محبی در سال های متوالی و عملیات های کربلای 4 و 5 حضور داشت و درنهایت در عملیات والفجر 10 در سال 1366 به فیض عظیم شهادت نایل شد.

سرهنگ پاسدار،جانباز جنگ تحمیلی مهندس حاج بهزاد محبی نیز در شهریور سال 1385 به برادر شهیدش پیوست.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *