شهادت ۱۳ شکارچی عناصر خارجی داعش + عکس

خانه / تازه ها / شهادت ۱۳ شکارچی عناصر خارجی داعش + عکس

شهادت ۱۳ شکارچی عناصر خارجی داعش + عکس

گروه تروریستی داعش ۱۳ نفر از نیروهای مردمی را به جرم همکاری با نیروهای امنیتی سوریه به شهادت رساندند.

یکی از اعضای گروه تکفیری داعش اعلام کرد؛ دستگاه امنیتی دولت اسلامی در ولایت رقه بخش غربی پس از شناسایی یک هسته پنهان وابسته به نظام علوی سوریه اعضای آن را دستگیر کرد.

وی افزود: این افراد با قرار دادن تله برای نیروهای غیرسوری دولت اسلامی آنان را شکار کرده و به نیروهای دولتی تحویل می‌دادند.

تروریست داعشی گفت: این افراد دو خودروی بمب‌گذاری شده را وارد شهر طبقه کردند که یکی از آن‌ها را پس از ورود به محله اول طبقه منفجر کرده اما پس از ورود خودروی دوم به محله سوم دستگیر شدند.

گروه تروریستی داعش ویدئویی از بازجویی یکی از نیروهای مردمی منتشر کرده که در آن یکی از افراد بازداشت شده اظهار کرد: طبق قراری که با یکی از افسران امنیتی گذاشتیم وظیفه دام انداختن نیروهای خارجی داعش و تحویل آن‌ها به مقامات سوری را بر عهده گرفتیم.

وی که خود را «عبدالحمید الحمادة» معرفی کرد افزود: در مرحله اول یکی از نیروهای غیرسوری داعش را به روستای صفصاف در رقه کشاندیم و پس از ورود وی به یکی از منازل دستگیرش کردیم.

عبدالحمید ادامه داد: برای بار دوم، دو عضو دیگر داعش را به صفصاف آورده و پس از بازداشت وی تحویل نیروهای امنیتی دادیم.

الحماده با بیان اینکه سه عضو داعش را نیز به همین ترتیب به دام انداخته و تحویل ‌دادیم از منفجر کردن خودروی بمب‌گذاری شده در مقابل تجمع گروه داعش خبر داد و گفت: خودروی مملو از مواد منفجره را در یکی از محله‌های شهر طبقه منفجر کردیم که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای داعش شد.

وی افزود: قرار بود خودروی دیگری را به همین ترتیب در محله‌ای دیگر از شهر طبقه منفجر کنیم که این کار عملی نشد و نیروهای داعش ما را دستگیر کردند.

«ابراهیم موسی العبد»، «فواز حسن الهندی»، «رائد حمید»، «خالد المحمد»، «احمد موسی»، «محمود المحمد»، «عماد محمد القاسم»، «احمد المحمد»، «محمد الحسین علی الصالح»، «ابراهیم علی العامد»، «عبد الحمید الحمادة»، «عبدالکریم اسحاق» و «محمد محمود المحمد» ۱۳ نفری هستند که تروریست‌های داعش آنان را به میدان اعدام شهر رقه آورده و به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *