شیطان نماد استکبار است

خانه / استان ها / شیطان نماد استکبار است

عبدالهی دکتر 1

دکتر حسین عبداللهی فر در جمع دانشجویان چهارمحال و بختیاری، گفت: استکبار جهانی درصدد محاصره انقلاب اسلامی ایران در حد مرزهای جغرافیایی کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس اداره تحلیل سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به شهرکرد در جمع دانشجویان شرکت کننده طرح ولایت، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران الگوی مبارزه با استکبار در جهان است .

دکتر حسین عبدالهی فر، علت دشمنی آمریکا و قدرت های استکباری با انقلاب اسلامی ایران را الگوشدن آن برای دیگر کشورها دانست و تصریح کرد: آنها نمی خواهند این انقلاب به دنیا صادر شود و الگوی دیگران در مبارزه با استکبار باشد.

کارشناس و تحلیل گر مسایل سیاسی با بیان اینکه؛ استکبار جهانی درصدد محاصره انقلاب اسلامی ایران در حد مرزهای جغرافیایی کشور است، اظهار کرد: به همین دلیل با انواع فشارها و تحریم و برنامه ریزی های مختلف در صدد محاصره انقلاب اسلامی در حد مرزهای جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی، شیطان را نماد استکبار دانست، که قسم خورده است تا انسان هست با او بجنگد.

دکتر عبدالهی فر، ضمن تبیین موضوع استکبار ستیزی به هزینه های میلیاردی آمریکا برا گمراه کردن جوانان کشور ما اشاره کرد و گفت: آدم هایی که آلوده می شوند، استکباری می شوند؛ چرا که خود را بالاتر از دیگران می بینند و امروز و در عصر ما آمریکا شیطان بزرگ است.

وی، از برنامه ریزی استکبار جهانی برای انحراف جوانان سخن گفت و به توطئه های استعمار پیر انگلیس و مدیریت دنیای استکباری در جهان اشاره کرد.

این مقام مسئول، به بحث هسته ای نیز اشاره کرد و افشا شدن چهره بدعهد آمریکایی ها و قدرت های اروپایی را از ثمرات این مذاکرات برشمرد و گفت: آنها دنبال حل مشکلات ما نبوده و نیستند و آحاد مردم فهمیدند که مذاکره کنندگان با ما عهد شکن هستند.

وی، در ادامه به سؤالات و شبهات دانشجویان در زمینه های مختلف سیاسی و مسایل روز پاسخ گفت.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *