ضربت محرم ثابت کرد دوران بزن دررو تمام شده است

خانه / استان ها / ضربت محرم ثابت کرد دوران بزن دررو تمام شده است

حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز گفت: ضربت محرم اثبات بیانات فرمانده معظم کل قوا بود که فرمودند” دوران بزن دررو تمام شده است”.


حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز گفت: ضربت محرم اثبات بیانات فرمانده معظم کل قوا بود که فرمودند” دوران بزن دررو تمام شده است”.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به جنایت تروریستی 31 شهریور ماه 1397 اهواز که به شهادت 25 تن و مجروح شدن جمعی از مردم مظلوم و بی دفاع و نیروهای مدافع میهن اسلامی منجر شد، گفت: با توجه به توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، هیچ تهدیدی از سوی دشمنان انقلاب بی پاسخ نخواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز، افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری، فرمودند” دوران بزن‌ و دررو تمام شده” سربازان ولایت با عملیات موشکی و بمباران هوشمندانه پهبادی مواضع تروریست ها در شرق فرات، هشدارهای فرمانده معظم کل قوا به دشمنان را به منصه ظهور رساندند و با ضربت محرم ثابت کردند واقعاً دوران بزن دررو به پایان رسیده است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان،نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اعم از ارتش،سپاه، بسیج، نیروی انتظامی را مدافعان امنیت و آرامش ملت و تمامیت ارضی کیان اسلامی دانست، که همواره گوش به فرمان ولایت آماده جانفشانی در این مسیر هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ، عملیات ضربت محرم را لبیک سپاه به ندای فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و انتقام خون شهدا، به ویژه کودک 4 ساله و جانباز 70 درصد دفاع مقدس در اهواز دانست و افزود: با گوشمالی عوامل بزدل این حادثه، پیام هشداری نیز به حامیان تروریست ها در منطقه و استکبار جهانی ابلاغ شد، که پاسخ هر تهدیدی را با ده ها برابر وزن آن در اسرع وقت دریافت خواهند کرد.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، با تأکید بر اینکه پاسخ به تروریست ها ضرورت انکارناپذیر بود اظهار کرد: عملیات موشکی و پهبادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر اهمیت نظامی، ضرورت انکارناپذیر در پاسخ به مطالبه عمومی آحاد جامعه بود که با توجه به غیرت ایرانی اسلامی ایجاب می کرد پاسخ دندان شکنی به دشمنان در اسرع وقت داده شود .

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، گفت: امنیت ملت و صیانت از تمامیت ارضی کشور، خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است و ارتقای قدرت  بازدارندگی دفاعی در پرتو تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، به نحو مطلوبی انجام شده و در عملیات ضربت محرم نیز شاهد قدردانی اقشار مختلف مردم از عملکرد سپاه بودیم.

هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *