ضعف مسئولین عامل اجرایی نشدن قانون حجاب و عفاف است

خانه / استان ها / ضعف مسئولین عامل اجرایی نشدن قانون حجاب و عفاف است

حجاب3

کارشناس مذهبی استان چهارمحال و بختیاری ضعف، سهل انگاری و اختلاف نظر برخی مسئولین با قانون حجاب و عفاف را عامل اصلی اجرایی نشدن این مهم عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی اظهار اینکه وضعیت موجود حجاب و عفاف در جامعه مطلوب نیست خاطرنشان کرد: عملی شدن تهاجم فرهنگی در جامعه و استفاده نادرست از فضای مجازی و استفاده از ماهواره متاسفانه موجب شده است تا فرهنگ غرب وارد کشور شود.

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه مردم تحت تاثیر جذابیت دنیا قرار گرفته اند گفت: استفاده از فرهنگ غربی کاملا نادرست است و این به آن معنا است که برخی از راه درست منحرف شده اند و ادامه دادن این مسیر نخست به ضرر خود فرد است.

کارشناس مسائل مذهبی در استان افزود: سهل انگاری،ضعف و اختلاف نظر برخی مسئولین با قانون حجاب و عفاف موجب اجرایی نشدن این مهم شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی اجرایی نشدن قانون حجاب و عفاف را آرزوی برخی افراد عنوان کرد و تصریح کرد: برخی که ادعای روشنفکری دارند با حجاب مخالف هستند و این مخالف به دلیل تحت تاثیر قرار گرفتن فرهنگ کشورهای غربی است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *