طرح “السابقون” جهت جمع آوری خاطرات رزمندگان در بهاباد اجرا می شود

خانه / استان ها / طرح “السابقون” جهت جمع آوری خاطرات رزمندگان در بهاباد اجرا می شود

به گزارش روابط عمومی هیات رزمندگان بهاباد یزد به منظور بررسی اجرای طرح السابقون در شهرستان بهاباد نشستی با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، فرماندار بهاباد و تعدادی از مسئولین مرتبط در محل فرمانداری بهاباد برگزار شد.
در این نشست مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد با بیان اینکه طرح السابقون کاملا استانی گفت: جمع آوری و مستند سازی آثار و خاطرات رزمندگان یک سند افتخار برای استان در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.
“سرهنگ محمد رجبی” با بیان اینکه آثار سه هزار نفر از رزمندگان جمع آوری شده است گفت: تاکنون هر گونه مصاحبه و گفتگویی که از رزمندگان گرفته شده مربوط به کسانی است که در زمان جنگ از فرماندهان بوده و یا سابقه حضور بیشتری در جبهه داشته اند.
وی ادامه داد: در طرح السابقون با بیش از ۴۰ هزار رزمنده در سطح استان که در جبهه حضور داشتند گفتگو و اطلاعات آنها جمع آوری و پس از تدوین در قالب کتاب و فیلم مستند در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
رجبی گفت: اجرای این طرح در استان به هزینه ای بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال نیاز دارد که بدون حمایت دستگاه های مختلف اجرایی و مشارکت های مردمی به نتیجه نخواهد رسید.
در ادامه فرماندار و حاضرین در این نشست نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص اجرای این طرح در شهرستان بهاباد بيان نمودند.

03

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *