طرح امنیتی ویژه نجف اشرف به مناسبت عید غدیر خم

خانه / مطالب و رویدادها / طرح امنیتی ویژه نجف اشرف به مناسبت عید غدیر خم

مرکز پلیس «نجف اشرف» از برقراری تدابیر شدید امنیتی در این شهر به مناسبت عید غدیر خم و اجرای طرح ویژه امنیتی در همین راستا خبر داد

در آستانه عید غدیر خم، نجف اشرف مانند چند سال گذشته، یک طرح امنیتی ویژه برای تامین امنیت زائرانی که از شهرهای مختلف عراق و سراسر جهان برای تجدید پیمان با امام علی (ع) به این شهر می‌آیند، تدوین کرده است.

خبرگزاری عراقی «این» نوشت: «مقداد الموسوی» مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای در مرکز پلیس نجف اشرف امروز (شنبه) از اجرایی شدن این طرح امنیتی به مناسبت عید غدیر خبر داد.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود در روز عید، نزدیک به 2 میلیون نفر زائر وارد نجف اشرف شوند، گفت که تمام ورودی‌های شهر قدیمی نجف در مقابل خودروها و موتورسیکلت‌ها بسته خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای پلیس نجف اشرف افزود: در این طرح ویژه تمامی ایست‌های بازرسی به دقت تفتیش خواهد شد و در ورودی‌های شهر نیز نیروهای اطلاعاتی و محرمانه زیادی یا سگهای ویژه پلیس حضور خواهند داشت. تمامی ورودی‌های شهر قدیمی بسته خواهد شد و برخی مناطق شهر کوفه نیز تحت تدابیر شدید خواهد بود و پلیس مسیرهای جایگزینی را برای آمد و شد اعلام خواهد کرد تا زائران از هرگونه انفجار تروریستی در امان باشند.

«اسامه البغدادی» مسئول بخش امور خدمات در آستان مقدس علوی نیز گفت که قرار است مرقد امام علی (ع)، با بیش از 30 هزار شاخه گل طبیعی تزیین شود و این اقدام نیز تحت تدابیر شدید امنیتی صورت خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *