طنین دعای، مناجات،استغفار و توسل به قرآن در بام ایران ، شهرکرد + تصویری؛

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / طنین دعای، مناجات،استغفار و توسل به قرآن در بام ایران ، شهرکرد + تصویری؛

در شب ضربت خوردن به فرق مبارک مولود کعبه امیر ولایت حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام مردم استان چهارمحال و بختیاری با دیدگانی بارانی زیر چتر قرآن دست به دعا بلند کردند.

طنین دعای، مناجات،استغفار و توسل به قرآن در بام ایران

 احیاء شب ضربت خوردن مولای متقیان در شهرکرد + تصویری؛

در شب ضربت خوردن به فرق مبارک مولود کعبه امیر ولایت حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام مردم استان چهارمحال و بختیاری با دیدگانی بارانی زیر چتر قرآن دست به دعا بلند کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم مناجات و شب زند داری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مساجد، امامزادگان به همت هیئات مذهبی، بسیجیان و رزمندگان اسلام در سطح استان برگزارشد.

این مراسم معنوی در مصلای یزرگ امام خمینی (ره) به همت هیأت رزمندگان اسلام شهرکرد و نیز در مسجدجامع این شهر توسط هیأت رزمندگان اسلام استان از ساعت “22:30 تا 3 بامداد “با رعایت کامل اصول بهداشتی، برگزار شد.

در مصلای یزرگ حضرت امام خمینی (ره) این مراسم معنوی با تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، مناجات خوانی، قرائت زیارت عاشورا و دعای جوشن کبیر، مداحی، نوحه خوانی و سینه زنی مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام  و توسل به قرآن مجید با سخنرانی حجت الاسلام شیخ باقر محتاری از اساتید خوزه و دانشگاه با سخنرانی برگزار و به صورت زنده از شبکه های سیما و صدای شبکه استانی  جهانبین صداوسیما پخش شد.

 همچنین این مراسم در مسجدجامع شهرکرد نیز با رعایت اصول بهداشتی از ساعت 22:30 تا 3 بامداد با تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، مناجات خوانی،قرائت دعای توسل، جوشن کبیر و مداحی، نوحه خوانی و سینه زنی مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم و نیز توسل به قرآن با سخنرانی حجت الاسلام شیخ ابوالفضل احمدی برگزار شد.

در امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما نیز با رعایت اصول بهداشتی از ساعت 22:30 تا 3 بامداد با تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، مناجات خوانی،قرائت زیارت عاشورا، دعای جوشن کبیر و مداحی، نوحه خوانی و سینه زنی مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم و نیز توسل به قرآن با سخنرانی حجت الاسلام سید هادی اسدی برگزار شد.

این مراسم معنوی در دومین و سومین شب از لیالی با عظمت قدر در به همت هیأت رزمندگان اسلام شهرکرد در مصلای یزرگ حضرت امام خمینی (ره) و نیز در مسجدجامع این شهر توسط هیأت رزمندگان اسلام استان از ساعت” 22:30 تا  3 بامداد “با رعایت کامل اصول بهداشتی، برگزارشد.

در امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما و دیگر مساجد و حسینیه های شهرکرد و شهرستانها، شهرها و روستاهای استان چهارمحال و بختیاری، مراسم مناجات و شب زنده داری با سخنرانی، مداحی و توسل به قرآن از ساعت 23 تا 3 بامداد دومین و سومین شب از لیالی با عظمت قدر برگزار می شود.

مراسم احیا و شب زنده داری در شب 27 ماه مبارک رمضان در مسجدجامع شهرکرد مانند سنوات گذشته برگزار می شود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاسان: حبیبیان، توسلی ، علیپور و ایمانی

مسجدجامع شهرکرد

مصلای یزرگ حضرت امام خمینی (ره)

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *