عادی سازی روابط با صهیونیست ها حرام است

عادی سازی روابط با صهیونیست ها حرام است

خانه / پیشنهاد ویژه / عادی سازی روابط با صهیونیست ها حرام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام، پایگاه اطلاع رسانی منامه پُست روز سه شنبه به نقل از این عالم دینی بحرینی افزود: سکوت امت اسلامی مقابل عادی‌سازی روابط و در برابر فتوای عادی سازی، خیانت و جنایتی دیگر [ علیه مسلمانان ] است.

عادی سازی روابط با صهیونیست ها حرام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام به نقل از خبرگزاری تابناک، پایگاه اطلاع رسانی منامه پُست روز سه شنبه به نقل از این عالم دینی بحرینی افزود: سکوت امت اسلامی مقابل عادی‌سازی روابط و در برابر فتوای عادی سازی، خیانت و جنایتی دیگر [ علیه مسلمانان ] است.

وی اظهار داشت تجاوز صهیونیست‌ها علیه امت اسلامی همچنان باقی است و صهیونیست‌ها هویت مسلمانان را هدف گرفته اند و برای تسلط کامل بر مسلمانان و تحقیر آن‌ها تلاش می‌کنند.

آیت الله شیخ عیسی قاسم در یک ویدئو کنفرانس که برای مساله عادی‌سازی روابط برگزار شده بود و در آن ۱۴ تن از شخصیت‌های مذهبی کشورهای اسلامی شرکت داشتند، افزود: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی روشی آشکار برای از بین بردن مساله فلسطین است.

عادی سازی روابط با صهیونیست ها حرام است
عادی سازی روابط با صهیونیست ها حرام است

وی خاطرنشان کرد: عادی‌سازی روابط روشی ظالمانه برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و قانونی شدن بقای آن و حتی توسعه تسلط آن بر جهان اسلام و عرب و محکومیت اسلام و جهان اسلام است.

این عالم بحرینی ادامه داد: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی یعنی محکوم کردن مقاومت در برابر اشغالگران و پذیرش نقش تخریبی که صهیونیست‌ها برای بی‌ثبات کردن منطقه و امت اسلامی انجام می‌دهند.

وی هشدار داد که آنچه در پشت واقعیت عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها قرار دارد، درگیری مشهود و آشکار با مبانی اسلام می باشد و به همین علت رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی با بزرگترین رهبر شرّ در زمین یعنی آمریکا که در دورترین مرزهای کشورهای اسلامی قرار دارد، برای مقابله با محور مقاومت متحد شده‌ ااست.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که از زمان روی کارآمدن از هیچ کوششی برای ضربه زدن به ملت فلسطین فروگذار نکرده است، پنجشنبه ۲۳ مردادماه از توافق امارات و رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط خبر داد و مدعی شد که این یک توافق تاریخی است.

آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی پنجشنبه ۲۳ مرداد با انتشار بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند؛ ابوظبی و تل‌آویو رسماً روابط خود را عادی می‌کنند.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *