غبارروبی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد + تصاویر

خانه / استان ها / غبارروبی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد + تصاویر

آئین معنوی غبارروبی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با حضور کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اعلام این خبر، گفت: حرم مطهر و وجود گرانقدر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در شهر مقدس قم، ملجأ و پناهگاه زایران و شیعیان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است که حضور در این مکان شریف، قلب و جان مؤمنین را صیقل می دهد.

حجت الاسلام کریم سرافراز افزود: مدیران و کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در برنامه های دوره بصیرت و تعالی خود با حضور در حرم این بانوی گرانقدر اسلام، با اشک دیده از زلال معنویت بارگاه ملکوتی توشه گرفتند.

روحانی عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، ادامه داد: کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با حضور در برنامه معنوی غباروبی مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، چشم و قلب خویش را با انوار حرم مطهر دخت مکرم موسی بن جعفر علیه السلام نورانی ساختند.

معاون تشکلهای ستاد احیاء استان ادامه داد: ایراد سخن و مداحی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در فضایی آکنده از معنویت، این مراسم روحانی را با شور و حرارت زاید الوصفی همراه کرد و زایران حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نیز با اشک دیدگان خود خادمان افتخاری حرم مطهر را همراهی می کردند.

گفتنی است: دیدار مدیران و کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع معظم تقلید و مدرس برجسته حوزه علمیه قم از دیگر برنامه های این روز بود.

غبارروبی

غبارروبی00002

غبارروبی002

غبارروبی02

غبارروبی2

غبارروبی3

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *