پویش روایت موکب

فراخوان سراسری پویش روایت موکب

خانه / اختصاصی هیأت / فراخوان سراسری پویش روایت موکب

پویش روایت موکب

در راستای تقویت حرکت عظیم راهپیمایی بی نظیر اربعین که رهبر فرزانه انقلاب درباره اش چنین می فرمایند :

پیام امام حسین، پیام نجات دنیا است. حرکت عظیم اربعین دارد این پیام را منتشر میکند و این حرکت باید تقویت شود. این خون حسین بن علی است که بعد از ۱۴۰۰سال دارد میجوشد.

هیئت رزمندگان اسلام پویشی سراسری با نام روایت موکب را برای عموم زائرین اربعین حسینی طراحی کرده تا با مشارکت زائران گرامی به ثبت لحظه های ناب و  اتفاقات جذاب موکب های اربعینی بپردازد و با این کار گامی هرجند کوچک در مسیر زمینه‌سازی تحقق هدف نهایی امت اسلامی یعنی «تشکیل تمدن عظیم و نوین اسلامی» برداشته باشد.

شاید بپرسید برای شرکت در این پویش چه کار باید کرد؟

خیلی ساده است تو مرحله نخست فقط کافیه از اتفاقاتی که در موکب می‌افتد و به نظرتون جالبه (مثلا نوع پذیرایی یا خدمات موکب ، مراسمات و نماز جماعت ، زائرین و داستانها شان ) و هرچیز دیگری که جذاب بود را در قالب دلنوشته ، فیلم ، عکس ، متن ، عکس نوشته رو در شبکه اجتماعی (اینستاگرام، توییتر، روبینو) یا کانال و گروه های خانوادگی یا دوستانه تون با هشتگ #روایت_موکب (همراه با درج شماره عمود ونام موکبی که روایت می‌کنید) به اشتراک بگذاریدو بعد لینک یا اسکرینش را برای ادمین هیئت ( Heyatadmin@) در یکی از پیام رسان های روبیکا ، بله یا ایتا بفرستید و با اینکار حس خوب و حال و هوای اربعین را به دیگران منتقل کنید .

 اگر اوضاع نت خوب نبود چکار کنم؟

جای نگرانی نیست مطالبت و توگوشیت ثبت کن برگشتی ایران سرفرصت برامون ارسال کن تا پایان ماه صفر فرصت داری.

راستی هر نفر چندتا پست میتونه ارسال کنه ؟

محدودیتی در ارسال پست های متعدد نیست فراموش نکنید،حتما لینک ها و یا اسکرینای پست‌هات و برای ادمین ما در پیام رسان های ایتا ، بله ، روبیکا با آیدی  Heyatadmin@ بفرستید.

و از جوایز ارزنده ما بهره مند شوید.

 

پوستر پپویش

پویش روایت موکب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *