فراخوان فاطمیه بزرگ تهران جهت جذب خدام خواهر

فراخوان فاطمیه بزرگ تهران جهت جذب خدام خواهر

خانه / دسته‌بندی نشده / فراخوان فاطمیه بزرگ تهران جهت جذب خدام خواهر

علاقه مندان می توانند در زمینه های عکاسی، طراحی پوستر و عکس نوشته، فیلمبرداری، داستان، انیمیشن سازی، کلیپ سازی، موشن گرافی، فرهنگی، انتظامات، امر به معروف، بارگزاری در سایت، ادمین شبکه های اجتماعی در فاطمیه بزرگ تهران به فعالیت بپردازند.

فراخوان فاطمیه بزرگ تهران جهت جذب خدام خواهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام؛ واحد خواهران فاطمیه بزرگ تهران خادم افتخاری می پذیرد. گفتنی است علاقه مندان می توانند در زمینه های عکاسی، طراحی پوستر و عکس نوشته، فیلمبرداری، داستان، انیمیشن سازی، کلیپ سازی، موشن گرافی، فرهنگی، انتظامات، امر به معروف، بارگزاری در سایت، ادمین شبکه های اجتماعی در فاطمیه بزرگ تهران مشغول به فعالیت شوند.

شما همراهان گرامی سایت هیات و عاشقان اهل بیت علیهم السلام علیهم السلام می توانید با تکمیل فرم ذیل در هر کدام از زمینه هایی که علاقه مند به فعالیت به عنوان خادم افتخاری فاطمیه بزرگ تهران هستید اعلام آمادگی نمایید.

فاطمیه بزرگ تهران در محله فاطمی تهران و خیابان دکتر فاطمی واقع شده است. این مجموعه از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند موزه هنرهای معاصر تهران و مرکز خرید لاله و همچنین موزه فرش ایران، پارکینگ طبقاتی لاله و بیمارستان دندانپزشکی 600 ارتش قرار گرفته است.

در ادامه شما خواهران علاقه مند به همکاری در زمینه های مذکور با تکمیل فرم ذیل در جمع خادمان فاطمیه بزرگ تهران قرار بگیرید:

فرم فراخوان فاطمیه بزرگ تهران جهت جذب خدام خواهر هیات رزمندگان اسلام

[gravityform id=”58″ title=”false” description=”false”]

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *